Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Rodzaj zamówienia - usługa. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw. 2.Lokalizacja: 2.1.Zadanie nr 1- Działka nr 2183, Obr. 0004 Śródmieście, AM-10; Własność - Gmina Miasto Świdnica. Budynek użyteczności publicznej w zabudowie wolnostojącej, usytuowany przy pl. Grunwaldzkim w Świdnicy z 3 kondygnacjami nadziemnymi i 1 podziemną jako podpiwniczenie. Poddasze budynku traktowane jako nieużytkowe, natomiast cała kondygnacja parterowa z pomieszczeniami handlowo - usługowymi wydzielona konstrukcyjnie i komunikacyjnie, wyłączona z ogólnej części budynku klubu jako oddzielny podmiot dzierżawny na zasadzie wynajmu. Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Rady Miejskiej w Świdnicy nr XLVI/546/10 z 16.06.2010. teren położony jest w obszarze oznaczonym symbolami H2.3/UU i H2.4/UK-terenie zabudowy usługowej handlu detalicznego i usług kultury. Obszar w strefie A ochrony konserwatorskiej i archeologicznej; przedmiotowy budynek nie jest wpisany do rejestru, a jedynie wskazany do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków. Podstawowe parametry techniczne : a) Powierzchnia zabudowy - 1263,99m?, b) Kubatura - 4268,14m?, c) Powierzchnia użytkowa -2859,2m2. 2.2. Zadanie nr 2- działki nr 2006 oraz 2007, Obr. 0004 Śródmieście; własność - Gmina Miasto Świdnica. Budynek zlokalizowany jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/5877/470 z dnia 27 grudnia 1957 roku i objętym ustaleniami Mpzp Świdnicy Śródmieście - Południe zatwierdzonego uchwałą nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 16 czerwca 2010 r. Podstawowe parametry techniczne: a) Powierzchnia zabudowy - około 390 m2, b) Kubatura - około 5 800 m3, c) Powierzchnia użytkowa - 1195m2, z czego 48,88% stanowią pustostany (584,16m2). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Aktualizacja inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej oraz instalacji. 3.2.Wykonanie dwóch koncepcji przebudowy budynków w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy oraz uzgodnienie z Zamawiającym wytycznych do projektu z uwzględnieniem w szczególności następujących warunków: a)dla zadania 1: 1)Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem izolacji termicznej drewnianej konstrukcji połaci dachu, 2)Wykonaniu nowego sufitu podwieszonego w dużej sali z płyt gkf zabezpieczających p.poż. konstrukcję drewnianą dachu, 3)Wykonanie ekspertyzy stropu pod dużą salą widowiskową w poziomie I piętra, 4)Wydzielenie obwodu zewnętrznego instalacji wodociągowej lub wykonanie zabezpieczenia obwodu istniejącego, 5)Przebudowę funkcjonalną 2 piętra budynku z dostosowaniem do nowych potrzeb użytkownika, w tym uzyskanie takich powierzchni jak: - ciemnia fotograficzna, - 2 sale dydaktyczne, - magazyn sprzętu technicznego, - garderoby za sceną, - dobudowa łazienek w pomieszczeniach hotelowych, 6)Akustykę dwóch sal widowiskowych oraz uzyskanie powierzchni dla dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na garderoby (magazyny dla zespołów) w poziomie 1 pietra, 7)Wyposażenie istniejącej stolarki okiennej w salach widowiskowych w rolety lub żaluzje, 8)Wymianę podłóg w całym obiekcie, 9)Doposażenie w sprzęt nagłośnieniowy, 10)Doposażenie małej sali widowiskowej, przebudowa na małą salę wielofunkcyjną (kameralna) - koncertową, kinową, konferencyjną, bankietową, 11)Przebudowę holu na salę wystawową, 12)Przeniesienie kuchni do pomieszczeń kawiarni, 13)Przebudowę holu i szatni w celu uzyskania powierzchni na min. 500 wieszaków na okrycia, 14)Przebudowa istniejących sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, 15)Umożliwienie dostępności całego obiektu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - na przykład winda wewnętrzna lub zewnętrzna, 16)Wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania na nowoczesny oszczędny system grzewczy, z przystosowaniem technologii kotłowni do nowych warunków pracy (po robotach termomodernizacyjnych elewacji oraz połaci dachu), 17)Wykonanie klimatyzacji w 2 salach widowiskowych oraz wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją. 18)Przystosowanie obecnie nieużytkowanego poddasza na salę szkoleniowo-konferencyjną wraz z zapleczem socjalnym (szatnie magazyn, wc. itp.), dodatkowe okna w dachu 19)Wymianę instalacji elektrycznej oraz oświetlenia i modernizacja iluminacji. 20)Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, 21)Wykonanie nowej aranżacji wnętrz wraz z kolorystyką. 22)Wyznaczenie dróg ewakuacji (sporządzenie pełnego projektu planu ewakuacji obiektu wraz z niezbędnym oznakowaniem i wyposażeniem), z zachowaniem w miarę możliwości urządzeń i sieci instalacji ppoż. wykonanej w celu dostosowania budynku do wymogów bezpieczeństwa pożarowego. 23)Wyposażenie obiektu w zestaw urządzeń przeznaczonych do wykrywania i sygnalizowania pożaru, powiadamiania właściwych służb interwencyjnych, a także do sterowania przeciwpożarowymi urządzeniami zabezpieczającymi. b)dla zadania 2: 1)Budowa szybu windy. 2)Remont dachu. 3)Wykonanie termomodernizacji z wymianą stolarki elewacji frontowej. 4)Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 5)Wymiana instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej. 6)Przebudowa pomieszczeń w parterze z przystosowaniem dla Informacji Turystycznej, kawiarni oraz ekspozycji sztuki; wyższe kondygnacje - przebudowa lokali na cele działalności gospodarczej i organizacji pożytku publicznego wraz z zapleczem. 7)Wyznaczenie dróg ewakuacji (sporządzenie pełnego projektu planu ewakuacji obiektu wraz z niezbędnym oznakowaniem i wyposażeniem), z zachowaniem w miarę możliwości urządzeń i sieci instalacji ppoż. wykonanej w celu dostosowania budynku do wymogów bezpieczeństwa pożarowego. 8)Wyposażenie obiektu w zestaw urządzeń przeznaczonych do wykrywania i sygnalizowania pożaru, powiadamiania właściwych służb interwencyjnych, a także do sterowania przeciwpożarowymi urządzeniami zabezpieczającymi. 4.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Ekspertyzy nośności stropów. 2) Projektu budowlanego i wykonawczego branży architektonicznej. 3) Projektu budowlanego i wykonawczego konstrukcji. 4) Projektu budowlanego i wykonawczego branży instalacyjnej. 5) Projektu budowlanego i wykonawczego branży elektrycznej. 6) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla każdej branży oddzielnie. 7) Kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże. 8) Przedmiaru robót z podziałem na branże. 9) Inne prace niezbędne do kompleksowego wykonania całości zadania w tym: występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia do gestorów sieci wraz z ich uzyskaniem, zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych oraz złożenie wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie zaleceń konserwatorskich i uzgodnienie dokumentacji projektowej przez konserwatora zabytków, pozyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych wraz z wypisem z rejestru gruntów itp. 10) Opracowanie dokumentacji projektowej dla działek.: zadanie 1 - 2138 obr. 4 AM-10. Zadanie 2 - 2006 oraz 2007 , obr. 0004 Śródmieście, w rozumieniu § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz.1129 ) - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego oraz w wersji elektronicznej (pliki rysunków zapisane w PDF). 11) Sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowej (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 ) 3 egz. w formie wydruku i 1 - egz. w formie elektronicznej. 12) Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargu nieograniczonego - 3 egz. w formie wydruku i 1 egz. w formie elektronicznej. 13) Sporządzenie innych dokumentów i opracowań, jeżeli Wykonawca uzna je za niezbędne albo są niezbędne dla kompletności i poprawności dokumentacji w świetle odrębnych przepisów (np. występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia wraz z ich uzyskaniem, zapewnienia techniczne, warunki usunięcia kolizji, itp.). 14) Wykonanie w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy i przedstawienie Zamawiającemu koncepcji przebudowy budynków - po dwie koncepcje dla każdego zadania. 15) Złożenie wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 5.Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i złożenia dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę do właściwych organów po uzyskaniu stosownego upoważnienia Zamawiającego oraz wyjaśnienia wszelkich wątpliwości wskazanych przez te organy. 6.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektową z oryginałami wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień oraz opinii i potwierdzenie złożenia wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 7.Wszystkie dokumenty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w podanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (pliki zapisane w pdf, doc, xls.). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy formą pisemną, a zapisem elektronicznym. W przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązuje się nie opisywać przedmiotu zamówienia poprzez wskazywanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń. W przypadku, gdy zastosowanie ww. jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w dokumentacji projektowej parametry urządzeń i materiałów równoważnych. 9.Wykonawca przedstawi dwie koncepcje wraz z przygotowaniem prezentacji, a także zobowiązany jest do przedstawienia postępów prac projektowych w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu. Wykonawca ustalać będzie z osobą wskazaną przez Zamawiającego termin spotkania drogą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Prawa autorskie do projektu przejdą na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji. 11.Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego. Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski nad realizacją robót do czasu wykonania przedmiotu umowy objętego dokumentacją projektową. Nadzór autorski obejmuje w szczególności kontrolę realizacji robót zgodnie z projektem, akceptacje wprowadzonych zmian, udział w komisjach i naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych na terenie budowy, udzielanie wyjaśnień i porad Zamawiającemu oraz Wykonawcy robót. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz projektem umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71.24.00.00-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania. 71.22.00.00-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.20.00-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.00.00.00-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.30.00.00-1 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.80.00-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zadania: 1.Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy. 2.Termin wykonania dwóch koncepcji dla każdego zadania osobno - 21 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy. 3.Zakończenie realizacji: najpóźniej do dnia 17.10.2016 r. wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z przedmiotem umowy. 4.Termin obowiązywania pełnienia nadzoru autorskiego upływa 30.10.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: IX. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM 1. Oferta na każde zadanie powinna być zabezpieczona wadium: a/ Zadanie nr 1- w wysokości 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) b/ Zadanie nr 2- w wysokości 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że: 3.1. złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PeKao S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywania natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 3.2. złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art.46 ust.5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego, przed terminem składania ofert. 5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (w oryginale) należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.4. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach