Przetargi.pl
ZADANIE 1 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL. WOLNOŚCI, RZ. ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK - ŁEBA W LĘBORKU ZADANIE 2 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO OBEJMUJĄCEGO OBSZAR W REJONIE ULIC PIONIERÓW I KOMUNY PARYSKIEJ W LĘBORKU.

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2013-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZADANIE 1 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL. WOLNOŚCI, RZ. ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK - ŁEBA W LĘBORKU ZADANIE 2 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO OBEJMUJĄCEGO OBSZAR W REJONIE ULIC PIONIERÓW I KOMUNY PARYSKIEJ W LĘBORKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: - dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al. Wolności, rz. Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku, w oparciu o Uchwałę Nr XVI-200/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 22 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany zatwierdzonego Uchwałą Nr LXV-643/2002 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 27 września 2002r. (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 5 z dnia 8 stycznia 2003r., poz.46) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al. Wolności, rz. Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu. Granice opracowania określa załącznik graficzny do w/wym. uchwały. Powierzchnia opracowania - ok. 60 ha. - obejmującego obszar w rejonie ulic Pionierów i Komuny Paryskiej w Lęborku, w oparciu o Uchwałę Nr XIX-253/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 27 czerwca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany zatwierdzonego Uchwałą Nr XLVIII-505/2001 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 31 sierpnia 2001r. (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 79 z dnia 11 października 2001r., poz.985) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Pionierów i Komuny Paryskiej w Lęborku stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu. Granice opracowania określa załącznik graficzny do w/wym. uchwały. Powierzchnia opracowania - ok. 140 ha. Opracowania winny uwzględniać wymagania wynikające z: - ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647, z późn. zmianami) - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) - ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami) - ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. Nr 76, poz. 489, z póżn. zmianami) - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U z 2012r., poz.526) - innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. b) wykonanie: - analizy i diagnozy stanu istniejącego, studiów wstępnych - koncepcji programowo-przestrzennej, - roboczej wersji projektu zmiany planu, - projektu zmiany planu do uzgodnień i opiniowania oraz do wyłożenia do publicznego wglądu, - projektu zmiany planu do uchwalenia. c) wykonanie: - opracowania ekofizjograficznego, - prognozy oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko, - prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, - uzasadnienia i podsumowania o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami). 2. Opracowania przedmiotu zamówienia składać się będą z następujących etapów wymagających akceptacji Zamawiającego: a) etap I - analizy i diagnozy stanu istniejącego, studia wstępne - koncepcja programowo-przestrzenna, opracowanie ekofizjograficzne, b) etap II - robocza wersja projektu zmiany planu, c) etap III - projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do uzgodnień i opiniowania oraz projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu oraz prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, d) etap IV - projekt zmiany planu z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do uchwalenia przez Radę Miejską oraz podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami). 3.Szczegółowy zakres zamówienia (udział Zamawiającego i Wykonawcy w kolejnych etapach procedury planistycznej): a) etap I: 1) Zamawiający ogłasza w miejscowej prasie oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu, określając formę, miejsce i termin składania wniosków do zmiany planu; 2) Zamawiający zawiadamia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania zmiany planu; 3) Zamawiający zbiera wnioski, o których mowa w pkt.1 i przekazuje je Wykonawcy; 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy kopię mapy zasadniczej w formie cyfrowej; 5) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie a Zamawiający występuje o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko a po uzyskaniu uzgodnień Zamawiający przekazuje je Wykonawcy; 6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu przeprowadzenia wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania: - analizy i diagnozy stanu istniejącego, - studia wstępne - koncepcję programowo - przestrzenną, - opracowanie ekofizjograficzne; 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające z wewnętrznego opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 6; 8) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 7 przekaże Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 6; b) etap II: 9) Wykonawca analizuje wnioski do zmiany planu i określa sposób ich uwzględnienia w projekcie zmiany planu; 10) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu przeprowadzenia wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania: -roboczą wersję projektu zmiany planu; 11) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające z wewnętrznego opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 10; 12) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 11 przekaże Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 10; c) etap III: 13) Wykonawca przekaże Zamawiającemu: -projekt zmiany planu wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko) do zaopiniowania przez Miejską Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną oraz prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu; 14) Zamawiający przedstawia Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej do zaopiniowania opracowanie wymienione w pkt. 13, a po otrzymaniu opinii, rozpatruje uwagi wniesione przez Komisję, po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 15) Wykonawca po dokonaniu zmian w projekcie zmiany planu wynikających z ewentualnych uwag Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej przekaże Zamawiającemu: -projekt zmiany planu wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania Ustaleń zmiany planu na środowisko) do uzgodnień i opiniowania oraz prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, -wykaz organów administracji i instytucji, do których projekt zmiany planu zostanie skierowany celem opiniowania i uzgadniania; 16) Zamawiający ustala termin przedstawienia uzgodnień i opinii; 17) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie a Zamawiający występuje o opinie i uzgodnienia a po ich otrzymaniu przekazuje Wykonawcy w celu sporządzenia ich wykazu oraz rozpatruje je po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 18) Wykonawca wprowadza niezbędne korekty do projektu zmiany planu, wynikające z procedury uzgadniania i opiniowania zgodnie z rozstrzygnięciem Zamawiającego; 19) Wykonawca po dokonaniu korekt wymienionych w pkt. 18 przekaże Zamawiającemu projekt zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; 20) Zamawiający określa termin wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu; 21) Zamawiający ogłasza w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu; 22) Zamawiający wyznacza w ogłoszeniu, o którym mowa w pkt.21, termin, w którym osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu zmiany planu; 23) Zamawiający wykłada projekt zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do publicznego wglądu; 24) Zamawiający organizuje w czasie wyłożenia dyskusję publiczną nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami. W dyskusji tej uczestniczy Wykonawca; 25) Zamawiający przyjmuje ewentualne uwagi, o których mowa w pkt.22 i rozpatruje je, po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 26) Zamawiający po rozpatrzeniu wniesionych uwag do projektu zmiany planu powiadamia Wykonawcę o swoich decyzjach określając zakres niezbędnych poprawek do projektu zmiany planu; 27) Wykonawca ustala zasadność dokonania powtórnych uzgodnień, o których mowa w art. 17 pkt. 13) ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Uzgodnienia te i czynności z tym związane zostaną dokonane w trybie jak wyżej; d) etap IV: 28) Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczny projekt zmiany planu do uchwalenia przez Radę Miejską wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko i prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu) i sporządzoną przez Wykonawcę listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w pkt. 22 i uzasadnieniem ich odrzucenia; 29) Wykonawca przekaże Zamawiającemu podsumowanie i uzasadnienie o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami); 30) Zamawiający przedstawia do uchwalenia Radzie Miejskiej projekt zmiany planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu; 31) W przypadku stanowiska Rady Miejskiej co do konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie zmiany planu, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu zmiany planu, Zamawiający i Wykonawca ponawia czynności opisane wyżej, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian; 32) Wykonawca po dokonaniu czynności, o których mowa w pkt.31 przekazuje projekt zmiany planu Zamawiającemu w formie: - do uchwalenia przez Radę Miejską; 33) Zamawiający po podjęciu uchwały przez Radę Miejską przedstawia ją wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi. 4. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647, z późn. zmianami) oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest w Urzędzie Miejskim w Lęborku przedmiotu zamówienia w następujących formach: a) etap I 1. analizy i diagnozy stanu istniejącego: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 2. studia wstępne - koncepcja programowo-przestrzenna: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 3. opracowanie ekofizjograficzne: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (1 płyta CD), b) etap II 1. robocza wersja projektu zmiany planu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), c) etap III 1.projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do uzgodnień i opiniowania: - ilość egz. w formie papierowej odpowiadająca ilości organów i instytucji oraz dodatkowy 1 egz. 2.projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 3. prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), d) etap IV 1.projekt zmiany planu z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do uchwalenia przez Radę Miejską: - część graficzna zmiany planu w skali 1: 1 000 - 6 egz. w tym 1 egz. podklejony folią, - część tekstowa zmiany planu - 6 egz. w formie papierowej, - część tekstowa i graficzna zmiany planu w wersji elektronicznej - część tekstowa zmiany planu w formacie Word, część graficzna zmiany planu w formacie zgodnym z INSPIRE, 2. prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 3. prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 4. podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami): - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach