Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dwóch obszarów miejscowości Przechlewo oznaczonymi symbolami C i D

Urząd Gminy Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Człuchowska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8334301 , fax. 059 8334631
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przechlewo
    ul. Człuchowska 26 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 059 8334301, fax. 059 8334631
    REGON: 00054302500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dwóch obszarów miejscowości Przechlewo oznaczonymi symbolami C i D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dwóch obszarów miejscowości Przechlewo oznaczonymi symbolami C i D. a) Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winien uwzględniać wymagania wynikające z: - ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t.j. Dz. U. 2015. 199 ze zmianami); - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2013. 1232 ze zmianami); - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013. 1235 ze zmianami); - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003. 164. 1587) zawierających treść tekstową i graficzną; - innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. 2. Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. 2002. 155. 1298). 3. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu, w tym opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu wg ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2010. 76. 489 ze zmianami). 4. Opracowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne wykonanego do projektu planu. 5. Opracowania prognozy skutków finansowych do planu miejscowego. 6. Oraz inne wymagane przepisami prawa dokumenty dla miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 7. Sporządzenie metadanych planu zgodnych z dyrektywą INSPIRE oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (DZ.U. 2010. 76. 489 ze zmianami). 8. Szczegółowy zakres zamówienia: - ustalenie przeznaczenia, zasad i warunków zagospodarowania terenów określonych w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t.j. Dz. U. 2015. 199 ze zmianami); - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu oraz wniosków o przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (w wymaganych ilościach); - przygotowanie dla Zamawiającego wszystkich pism (zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazu, zestawień, wystąpień, niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) dotyczących opracowywanego planu, w tym związanych z ogłoszeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu, pism informujących o sposobie rozpatrzenia wniosków do planu, pism o wydanie opinii i o uzgodnienie projektu planu; - sporządzenie projektu planu miejscowego w formie tekstowej i formie graficznej w wymaganej ilości egz., niezbędnych do dokonania uzgodnień i opinii wynikających z przepisów, - analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia; - opracowanie projektu planu; - przedstawienie projektu planu Wójtowi Gminy, na posiedzeniu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, na sesjach Rady Gminy Przechlewo oraz uwzględniania w planie ustaleń przyjętych w wyniku prezentacji i konsultacji; - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; - udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami; - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; - wprowadzenie zmian do projektu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa podpunkcie poprzednim; - prezentacja projektu planu władzom gminy; - w razie konieczności ponowne uzgadnianie projektu planu, w przypadku wprowadzenia zmian przez władze gminy; - wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z ponowionych uzgodnień, przygotowanie planu wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia; - sporządzenie kopii planu; - przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie w celu stwierdzenia zgodności z przepisami prawa; - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu miejscowego do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. - uzyskanie innych uzgodnień i opinii wynikających z odrębnych przepisów prawa. 9. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie przedmiotu Zamówienia, Zamawiającemu do jego siedziby, to jest do Urzędu Gminy Przechlewo, ul. Człuchowska 26, 77 - 320 Przechlewo, w następujących formach: 1) Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego: - tekst planu miejscowego w formie uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami do tej uchwały, określonymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w 5 egz. drukowanych; - rysunek planu miejscowego w skali 1:1000 - drukowany w 5 egzemplarzach w tym: 4 egzemplarze w wersji kolorowej (2 egz. w technice umożliwiającej ekspozycję (w formie zafoliowanej mapy ściennej i oprawionej stelażem - do zawieszenia)); 1 egz. w wersji czarno - białej; - 1 egz. w wersji elektronicznej CD - tekst w formacie doc, pdf, Open Office; rysunek planu - w formacie jpg lub dwg (Autocad), tiff; 2) Opracowanie ekofizjograficzne: - 1 egzemplarz ekofizjografii w formie papierowej i elektronicznej (1 płyta CD); - rysunki, mapy w wersji kolorowej z rozszerzeniem jpg. 3) Prognoza odziaływania na środowisko: - 4 egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej i elektronicznej (1 płyta CD); - rysunki, mapy w wersji kolorowej z rozszerzeniem jpg. 4) Dokumentacja planistyczna: - komplet dokumentacji prac planistycznych. 5) Bazę metadanych opracowanych zgodnie z dyrektywą INSPIRE oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (DZ.U. 2010. 76. 489 ze zmianami). 10. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Granicami obszaru objętego miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego są dwa obszary miejscowości Przechlewo oznaczone symbolami C i D (C - teren położony w centrum miejscowości Przechlewo, D - teren położony w rejonie Osiedla Północ, ulicy Młyńskiej, ulicy Zielona Dolina, ulicy Spacerowej, ulicy Brzozowej i ulicy Cichej) o łącznej powierzchni ok. 155 ha. 12. W związku, że Gmina Przechlewo otrzymała grant na przeprowadzenie konsultacji społecznych w ramach projektu: Nowa jakość konsultacji społecznych w planowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany będzie: - do udziału w pogłębionych konsultacjach społecznych dokumentu planistycznego wykraczających poza wymogi nakładane na gminy na mocy przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199, z poźn. zm.); - proces konsultacji obejmować będzie okres pomiędzy przyjęciem przez Radę Gminy Przechlewo uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a przekazaniem sporządzonego projektu dokumentu planistycznego do opinii komisji urbanistyczno - architektonicznej; - szczegóły i terminy konsultacji określone zostaną w Indywidualnym Planie Konsultacji. IPK uwzględniać będzie wykorzystanie minimum trzech technik konsultacyjnych, przy czym jednej internetowej i co najmniej jednej interaktywnej; - Zamawiający zakłada 6 miesięczny okres przeprowadzenia konsultacji społecznych. W związku z powyższym okres ten należy doliczyć do terminu wykonania. 13. Zamawiający dostarczy Wykonawcy aktualne mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów planistycznych w skali 1:1000 (zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), wypisy z ewidencji gruntów, mapy ewidencyjne oraz mapy glebowo - rolnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 złotych. 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przechlewie: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule przelewu należy podać tytuł zadania oraz której części postępowania dotyczy wpłacane wadium. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=97
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach