Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębów ewidencyjnych Gostomie, Wieprznica i Niedamowo.

Gmina Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6865980 , fax. 058 6865983
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościerzyna
    ul. Strzelecka 9 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6865980, fax. 058 6865983
    REGON: 19167518400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl/bip.aspx
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębów ewidencyjnych Gostomie, Wieprznica i Niedamowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębów ewidencyjnych Gostomie, Wieprznica i Niedamowo. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1. Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębów ewidencyjnych: Gostomie i Wieprznica, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kościerzyna Nr IV/54/15 z dnia 19 maja 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębu ewidencyjnego Gostomie, obejmującej działkę oznaczoną numerem geodezyjnym 141/5 i fragment działki oznaczonej numerem geodezyjnym 128; dla części obrębu ewidencyjnego Wieprznica, obejmującej działki oznaczone numerami geodezyjnymi 26/2, 28, 194/4, 194/6, 195/2 i fragment działki oznaczonej numerem geodezyjnym 195/6. Powierzchnia obszaru wynosi około 22 ha. 2. Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębu ewidencyjnego Niedamowo, obejmującej działki oznaczone numerami geodezyjnymi: 126/4, 125, 123/12, 126/1 123/11, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kościerzyna Nr VI/76/15 z dnia 28 sierpnia 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębu ewidencyjnego Niedamowo, obejmującej działki oznaczone numerami geodezyjnymi: 126/4, 125, 123/12, 126/1 123/11. Powierzchnia obszaru wynosi około 20 ha. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia dla zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje: 1. Sporządzenie tekstu i rysunku projektu zmiany studium zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz. U. z 2015 r., poz. 199 z późniejszymi zmianami). 2. Kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu zmiany studium. 3. Sporządzenie projektu zmiany studium zgodnie z przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 4. W przypadku zmian ustawowych dostosowanie projekt zmiany studium do zmienionych przepisów prawa. 5. Przygotowanie wzorów pism, rozdzielników, ogłoszeń, obwieszczeń oraz wszelkich opracowań i analiz niezbędnych dla potrzeb sporządzenia zmiany studium. 6. Pozyskania w imieniu i na rzecz Gminy Kościerzyna aktualnych map w odpowiedniej skali z państwowych zasobów geodezyjnych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (na koszt Wykonawcy). 7. Wykonania analizy wniosków do projektu zmiany studium (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do opracowania dokumentów planistycznych), opracowania propozycji ich rozpatrzenia. 8. Przedstawienie wersji roboczej projektu zmiany studium do akceptacji przez Wójta Gminy Kościerzyna. 9. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko. 10. Przedstawienie projektu zmiany studium do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, w tym jego prezentacja na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 11. Opracowanie projektu zmiany studium z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy Kościerzyna, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej. 12. Przygotowanie materiałów do dalszego opiniowania i uzgadniania przez organy i instytucje określone w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Kopie projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko winne być przekazane w odpowiedniej ilości egzemplarzy (dla każdego organu uzgadniającego i opiniującego) w wersji papierowej i cyfrowej. 13. Sporządzenie wykazu opinii i uzgodnień do projektu zmiany studium. 14. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 15. Opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami zawartymi w projekcie zmiany studium, wynikającymi z uwzględnienia opinii uzgodnień. 16. Obsługę wyłożenia do publicznego wglądu projektu zmiany studium wraz z ostateczną prognozą oddziaływania na środowisko. 17. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami. 18. Sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 19. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag. 20. Ponowne uzgadnianie projektu zmiany studium w niezbędnym zakresie. Kopie projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko winne być przekazane w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w zależności od ilości organów ponownie uzgadniających i opiniujących) w wersji papierowej i cyfrowej. 21. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z ponowionych uzgodnień i wyłożeń projektu planu. 22. Przygotowanie projektu zmiany studium do uchwalenia wraz z uzasadnieniem. 23. Prezentacja projektu zmiany studium na posiedzeniach Komisji i Rady Gminy Kościerzyna, w tym na sesji Rady Gminy, na której będzie przedstawiony do uchwalenia projekt zmiany studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag. 24. Przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t.Dz. U. z 2016 r., poz. 353). 25. Przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Pomorskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Gminy Kościerzyna w celu sprawdzenia zgodności z prawem - 1 egz. oryginał i kopia (oprawione w sposób uniemożliwiający dekompletację). 26. W razie braku zgodności z obowiązującymi przepisami prawa Wykonawca obowiązany jest do udziału w czynnościach niezbędnych do doprowadzenia zmiany studium do zgodności z przepisami prawa. 27. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 28. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia. 29. Sposób opracowania zmiany studium winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 30. Sposób opracowania zmiany studium winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. 1.3. Forma opracowania projektu zmiany studium: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję projektu studium w następującej ilości i formie: 1. Projekt Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego a) 3 egzemplarze tekstu studium w wersji papierowej oprawione (trwale spięte/zbindowane) oraz 3 egzemplarze rysunku studium w formie papierowej w kolorze b) 1 egzemplarz forma elektroniczna dokumentu (tekst+rysunki) nagrany na nośnikach elektronicznych (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB), tekst w formatach pdf,doc, docx, rysunki w formacie tiff, jpg, c) 1 egzemplarz mapy w oryginalnej skali, przystosowany do zawieszenia na ścianie, oprawiony w dwie listwy, zafoliowane lub zalaminowane, wykonane przy użyciu materiałów zapewniających wysoką światłoodporność d) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej winny zostać opracowane zgodnie z założeniami dyrektywy INSPIRE z dnia 14 marca 2007r. (dyrektywa 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2010r. Nr 76, poz. 489 z późn.zm.). Dane przestrzenne składające się na studium winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB) w postaci plików w formacie shp, lub innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formacie shp. 2. Prognozę oddziaływania na środowisko: 2 egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB) w formatach: pdf, doc, docx, rysunki, mapy w wersji kolorowej z rozszerzeniem jpg. 1.5. Etapy wykonania: Etap I obejmuje następujące czynności: 1. Przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium. 2. Przygotowanie zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu zmiany studium. 3. Zebranie i opracowanie innych materiałów wyjściowych do projektowania. 4. Przygotowanie projektu zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. 5. Przygotowanie wykazu i informacji graficznej dotyczącej wniosków wniesionych w związku z przystąpieniem do sporządzenia projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać syntetycznie przedstawione uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdego wniosku (z wyłączeniem wniosków uwzględnionych w całości). Informację graficzną do wykazu wniosków należy przygotować w formacie zapewniającym jej czytelność (numery działek, oznaczenia wniosku) w grafice kolorowej. Informacja graficzna powinna zawierać oznaczenie wniosków umożliwiające ich identyfikację z wykazem i proponowanym sposobem rozpatrzenia (z podziałem na uwzględnione, nieuwzględnione, częściowo uwzględnione itp.). 6. Opracowanie wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, oraz innych instytucji i jednostek organizacyjnych poinformowanych o przystąpieniu do sporządzenia planu, wraz z ich analizą. Etap II obejmuje następujące czynności: 1. Opracowanie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i przedstawienie ich Zamawiającemu. 2. Wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwag wniesionych przez Zamawiającego. Etap III - obejmuje następujące czynności: 1. Przedstawienie projektu zmiany studium na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej. 2. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z opinii Komisji. 3. Wystąpienie o opinie o projekcie zmiany studium oraz uzgodnienie projektu zmiany studium z organami wymienionymi w art. 17 pkt 6 a i b ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz.U. z 2015 r., poz. 199 z późniejszymi zmianami). Etap IV - obejmuje następujące czynności: 1. Przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu wraz z analizą i propozycją sposobu i zakresu ich uwzględnienia. 2. Wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. Etap V - obejmuje następujące czynności: 1. Przeprowadzenie wyłożenia do publicznego wglądu projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, co oznacza m.in. przyjmowanie zainteresowanych i udzielanie im informacji, przez co najmniej 21 dni, nie mniej niż 1 godzinę tygodniowo, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 2. Udział w zorganizowanej publicznej dyskusji nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium. 3. Sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, z propozycją ich rozstrzygnięcia. 4. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag. 5. Ponowne uzgadnianie projektu zmiany studium w niezbędnym zakresie. 6. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z ponowionych uzgodnień i wyłożeń projektu planu. 7. Przedstawienie Radzie Gminy Kościerzyna do uchwalenia projektu zmiany studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag. Etap VI - obejmuje następujące czynności: 1. Uchwalenie projektu zmiany studium przez Radę Gminy Kościerzyna. 2. Skompletowanie i przekazanie uchwały wraz z załącznikami i dokumentacją formalno - prawną Wojewodzie Pomorskiemu (w celu sprawdzenia zgodności z prawem). 1.7. Materiały dostarczane przez Zamawiającego: 1. Kserokopia uchwały Rady Gminy Kościerzyna Nr IV/54/15 z dnia 19 maja 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna dla części obrębu ewidencyjnego Gostomie, obejmującej działkę oznaczoną numerem geodezyjnym 141/5 i fragment działki oznaczonej numerem geodezyjnym 128; dla części obrębu ewidencyjnego Wieprznica, obejmującej działki oznaczone numerami geodezyjnymi 26/2, 28, 194/4, 194/6, 195/2 i fragment działki oznaczonej numerem geodezyjnym 195/6. 1.8. Materiały udostępniane przez Zamawiającego: 1. Obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kościerzyna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. w terminie do dnia 28.04.2016 r. do godz. 11:30. 10.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28.04.2016r. do godz. 11:30 10.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 10.4.1. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 36832800072001000755160004; 10.4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 10.4.3. gwarancjach bankowych; 10.4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 10.4.6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 10.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 10.7. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 10.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.koscierzyna.pl/bip.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach