Przetargi.pl
Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla potrzeb lokalizacji farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Mały Klincz i Zielenin w Gminie Kościerzyna.

Gmina Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6865980 , fax. 058 6865983
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościerzyna
    ul. Strzelecka 9 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6865980, fax. 058 6865983
    REGON: 19167518400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl/bip.aspx
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla potrzeb lokalizacji farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Mały Klincz i Zielenin w Gminie Kościerzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla potrzeb lokalizacji farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Mały Klincz i Zielenin w Gminie Kościerzyna. Zamówienie obejmuje: 1.1 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla potrzeb lokalizacji farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Mały Klincz i Zielenin w gminie Kościerzyna, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kościerzyna Nr III/44/15 z dnia 16 kwietnia 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: 1. Fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Zielenin uchwalonego uchwałą Nr VI/337/06 z dnia 31 lipca 2006 roku Dz.Urz.Woj.Pom. Nr 119 Poz. 2473; 2. Fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Mały Klincz uchwalonego uchwałą Nr VI/ 333/06 z dnia 30 czerwca 2006 r Dz.Urz.Woj.Pom. Nr 93 Poz. 1945; Łączna powierzchnia obszaru wynosi około 398 ha. 1.2. Zakres sporządzania oraz zmiany planu miejscowego obejmuje: a) Sporządzenie tekstu i rysunku projektu planu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz. U. z 2015 r., poz. 199 z późniejszymi zmianami). Opracowanie projektu planu poprzedzone wariantowymi koncepcjami, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. Zakres opracowania określony jest w art. 15 wyżej powołanej ustawy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). b) Sporządzenie opracowań ekofizjograficznych zgodnie z przepisami art. 71-72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298). c) Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiska (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami). d) Sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. e) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). f) Kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). g) Sporządzenie projektu planu miejscowego zgodnie z przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd.. h) W przypadku zmian ustawowych dostosowanie projekt planu do zmienionych przepisów prawa. i) Przygotowanie kompletu dokumentów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu. j) Uczestniczenie w posiedzeniach: Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, Komisjach Rady Gminy Kościerzyna, sesjach Rady Gminy Kościerzyna oraz udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w planie. k) Uczestniczenie w spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. l) Przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących projektu planu. m) Uzyskanie opinii i uzgodnień właściwych instytucji i organów. n) Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu. o) Udział w dyskusji publicznej i przygotowanie z niej protokołu. p) Przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych uwag dotyczących projektu planu i wniesienie ewentualnych poprawek. q) Opracowanie ostatecznej wersji planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedstawienia Radzie Gminy Kościerzyna do uchwalenia; r) Doprowadzenie do opublikowania uchwały w sprawie przedmiotowego planu w dzienniku urzędowym województwa; 1.3. Forma opracowania projektu planu miejscowego: I. W formie analogowej (wydruk) w skali 1:1000 (dla gruntów rolnych i leśnych w skali 1: 2000) należy przekazać całość opracowania (plansze, teksty) - rysunki w czterech egzemplarzach kolorowych złożonych z arkuszy formatu A0 oraz 2 egzemplarze dokumentacji formalnoprawnej (oryginał i kopia). Wszystkie egzemplarze rysunku planu w wersji papierowej muszą być zafoliowane lub wykonane na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość. II. W formie elektronicznej: 1) Pliki PDF,JPG, PNG dla całości opracowania, lub innych formatach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 2) pliki wektorowe SHP w układzie geodezyjnym 2000 strefa 6 dla rysunków planu - w standardzie SHAPE - cztery pliki składające się na jedną warstwę tematyczną (shp, dba, prj, shx) 1. Dostarczyć należy warstwy tematyczne: a) Granice planu - warstwa poligonowa zawierająca granice opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. b) Przeznaczenie terenów - warstwa typu poligon - wyodrębnione przeznaczenia terenów planu, jeden obiekt poligonowy to jeden teren planistyczny, jednostka planistyczna posiadająca opis atrybutowy zawierający minimum trzy atrybuty opisujące: c) Linie zabudowy - warstwa liniowa - warstwa zawiera linie zabudowy i opis atrybutowy podziału linii na linie obowiązujące i nieprzekraczalne. Typ - opis typu linii (obowiązująca i nieprzekraczalna). d) Inne warstwy tematyczne - pozostałe ustalenia planu (tj. linie wysokiego napięcia, obszary NATURA 2000, punkty widokowe - wszystkie elementy wymienione w legendzie). Dopuszcza się trzy typy warstw: liniowe, poligonowe, punktowe. Każda warstwa powinna zawierać opis atrybutowy w postaci: Nazwa - nazwa taka jak w legendzie rysunku i w treści planu. Etykieta - jeśli na rysunku planu warstwa posiada opis (np. numer stanowiska archeologicznego, oznaczenie dla linii wysokiego napięcia itp.). 3) Pliki rastrowe w postaci geoTIFF w układzie geodezyjnym 2000 strefa 6 dla rysunków planu. 4) Uchwałę Rady Gminy Kościerzyna wraz z załącznikami w formacie *.xml umożliwiającą publikacje w Dzienniku Urzędowym 5) Uchwałę Rady Gminy Kościerzyna z załącznikami wraz z metadaną w postaci pliku XML zgodnie z profilem INSPIRE 6) Treść uchwały w formie edytowanej doc. 1.4 Etapy wykonania: Etap I obejmuje następujące czynności: 1. Przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzania planu. 2. Przygotowanie zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu. 3. Wykonanie (w formie graficznej i opisowej) opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby sporządzanego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem powiązań przyrodniczych z otoczeniem. 4. Zebranie i opracowanie innych materiałów wyjściowych do projektowania. 5. Wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej, w tym stanu zainwestowania oraz jego oceny (wraz z dokumentacją fotograficzną) oraz infrastruktury komunikacyjnej, infrastruktury technicznej, uzbrojenia terenu i zieleni. 6. Przygotowanie projektu zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. 7. Przygotowanie wykazu i informacji graficznej dotyczącej wniosków wniesionych w związku z przystąpieniem do sporządzenia planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać syntetycznie przedstawione uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdego wniosku (z wyłączeniem wniosków uwzględnionych w całości). Informację graficzną do wykazu wniosków należy przygotować w formacie zapewniającym jej czytelność (numery działek, oznaczenia wniosku) w grafice kolorowej. Informacja graficzna powinna zawierać oznaczenie wniosków umożliwiające ich identyfikację z wykazem i proponowanym sposobem rozpatrzenia (z podziałem na uwzględnione, nieuwzględnione, częściowo uwzględnione itp.). 8. Opracowanie wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, oraz innych instytucji i jednostek organizacyjnych poinformowanych o przystąpieniu do sporządzenia planu, wraz z ich analizą. Etap II obejmuje następujące czynności: 1. Opracowanie projektu planu wraz z rozpatrzeniem wniosków do opiniowania i uzgodnień (należy określić przeznaczenie, zasady i standardy zagospodarowania terenu według procedur i problematyki określonych w ustawie i rozporządzeniach, oraz wynikające ze sposobu rozpatrzenia wniosków do planu): a) projekt tekstu ustaleń planu w formie projektu uchwały Rady Gminy, b) projekt części graficznej planu, c) uzasadnienie rozwiązań przyjętych w projekcie planu, d) prognoza oddziaływania na środowisko, e) prognoza skutków finansowych, f) wniosek dotyczący zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (o ile taka zgoda jest wymagana). 2. Wystąpienie o opinie o projekcie planu oraz uzgodnienie projektu planu z organami wymienionymi w art. 17 pkt 6 a i b ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz.U. z 2015 r., poz. 199 z późniejszymi zmianami) Etap III - obejmuje następujące czynności: 1. Przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu wraz z analizą i propozycją sposobu i zakresu ich uwzględnienia. 2. Wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 3. Przeprowadzenie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, co oznacza m.in. przyjmowanie zainteresowanych i udzielanie im informacji, przez co najmniej 21 dni, nie mniej niż 1 godzinę tygodniowo, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 4. Udział w zorganizowanej publicznej dyskusji nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu. 5. Przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. 6. Opracowanie fragmentaryczne lub całościowe (odpowiednio do potrzeb) korekt projektu planu (w grafice wyróżniającej naniesione zmiany) i jeżeli zaistnieje potrzeba - odpowiednio: prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych oraz przeprowadzenie ponownej procedury wyłożenia do publicznego wglądu wraz z dyskusją publiczną. Etap IV - obejmuje następujące czynności: 1) Opracowanie końcowej edycji projektu planu do uchwalenia (tekstu ustaleń planu w formie projektu uchwały Rady Gminy oraz części graficznej projektu planu). 2) Skompletowanie i przekazanie uchwały wraz z załącznikami i dokumentacją formalno - prawną Wojewodzie Pomorskiemu (w celu sprawdzenia zgodności z prawem i opublikowania uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w dzienniku urzędowym). 1.5 Kopie map zasadniczych albo w przypadku ich braku map katastralnych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie papierowej wykonawca zamawia we własnym zakresie i na swój koszt. 1.6. Mapy zasadnicze w postaci wektorowej w skali 1: 1000 oraz mapy ewidencji gruntów i budynków w postaci wektorowej w skali 1 : 5000 Zamawiający zamawia we własnym zakresie i na swój koszt. 1.7. W trakcie procedury sporządzania planu Wykonawca zobowiązany jest do: a) Udziału i prezentacji projektu planu (w zależności od potrzeb): b) na spotkaniach Wójta Gminy, posiedzeniach Komisji Rady Gminy, sesjach Rady Gminy, dotyczących projektu planu i jego uchwalenia, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i innych, wskazanych przez Zamawiającego, c) podczas dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu oraz na spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Wójta Gminy. d) Współpracy w przygotowaniu ewentualnych: a) autopoprawek Wójta Gminy do projektu uchwały Rady Gminy dotyczącej uchwalenia planu, b) stanowisk (opinii) Wójta Gminy do poprawek radnych wniesionych do projektu uchwały oraz do wniosków właściwych komisji Rady Gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.koscierzyna.pl/bip.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach