Przetargi.pl
Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA zatwierdzonego uchwałą Nr XXXI/229/05 Rady Gminy Cewice z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA zatwierdzonego uchwałą Nr XXXI/229/05 Rady Gminy Cewice z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA zatwierdzonego uchwałą Nr XXXI/229/05 Rady Gminy Cewice z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA zgodnie z Uchwałą nr X/94/2015 Rady Gminy Cewice z dnia 29 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości ŁEBUNIA. Obszar i granice opracowania: zgodnie z załącznikiem do uchwały nr X/94/2015 Rady Gminy Cewice z dnia 29 września 2015 r. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Przedmiot zamówienia dotyczący zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r. poz. 199 ze zmianami) 2.Przewidywany zakres zmian określony został w uzasadnieniu do uchwały intencyjnej nr X/94/2015 Rady Gminy Cewice z dnia 29 września 2015 r. stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: a)koncepcję projektu zmiany planu do akceptacji Zamawiającego, b)dokumentację formalno - prawną prac nad projektem zmiany planu, c)opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, d)opracowanie ekofizjograficzne e)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko f)opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia projektu planu g)analizę konieczności opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych h)analizę uwag dotyczących projektu zmiany planu oraz przygotowanie stanowiska Wójta Gminy dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, i)inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe, wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych, j)przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, k)ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy, zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, l)prezentację projektu zmiany planu i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację zmiany planu podczas posiedzeń komisji Rady Gminy i Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacji zmiany planu podczas sesji Rady Gminy. m)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych, n)uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt planu, o)analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, p)przygotowanie dokumentów związanych z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w planie rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji q)analizę złożonych uwag do wyłożonego planu, sporządzenie wykazu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, r)wprowadzenie zmian do planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień s)przedłożenie Radzie Gminy Cewice zmiany planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, t)przygotowanie kompletu dokumentacji formalno-prawnej dla Wojewody Pomorskiego w celu sprawdzenia zgodności z prawem Uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami u)udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. v)sporządzenie metadanych zmiany planu zgodnych z dyrektywą INSPIRE oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. nr 76, poz. 489 ze zmianami). Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia zawartych w harmonogramie stanowiącym załącznik do umowy. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę Pomorskiego zgodności zmiany planu z przepisami prawnymi wszystkie czynności związane z obowiązkiem opracowania zmiany planu należą do wykonawcy. 4.Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu składać się będzie z następujących opracowań: a)z rysunku planu w kolorze, stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia zmiany planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie, sporządzonego w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu - 2 egz, b)z tekstu planu miejscowego w formie uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami do tej uchwały, określonymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w 6 egz. drukowanych w kolorze w luźnej formie (złożone do formatu A4), c)z rysunków i tekstu w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w 2 egz., w formacie ustalonym przez Zamawiającego (pdf., jpg., i in.), d)z części graficznej w wersji elektronicznej w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych zgodnej ze standardem GIS e)z teczek dokumentów formalno - prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem Planu - 2 egz., f)z opracowania ekofizjograficznego - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, g)z prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, h)z prognozy skutków finansowych - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, i)z zestawienia powierzchni działek objętych planem z określeniem ich przeznaczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach