Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2.220.000,00 zł na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej

Gmina Miasto Pszów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-370 Pszów, ul. Pszowska 534
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 455 88 76 , fax. 032 455 86 36
  • Data zamieszczenia: 2010-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pszów
    ul. Pszowska 534 534
    44-370 Pszów, woj. śląskie
    tel. 032 455 88 76, fax. 032 455 86 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2.220.000,00 zł na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie dotyczy udzielenia Gminie Miasto Pszów długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.220.000,00 zł na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach którego realizowane będzie zadanie inwestycyjne w zakresie Modernizacji układu komunikacyjnego w centrum Pszowa: 1. kwota kredytu: 2.220.000,00 zł; 2. okres kredytowania: 83 (osiemdziesiąt trzy) miesiące; 3. okres zaciągania kredytu: uruchomiony w 3 transzach: -I transza - do pięciu dni od daty podpisania umowy - w wysokości 650.000,00 zł; -II transza - we wrześniu 2010 r. - w wysokości 1.100.000,00 zł; -III transza - w październiku 2010 r. - w wysokości 470.000,00 zł; na żądanie Zamawiającego; 4. okres karencji w spłacie kapitału: do końca maja 2011 r.; 5. spłata odsetek: miesięcznie, na koniec każdego miesiąca, naliczane od bieżącej kwoty zadłużenia; 6. spłata kapitału: -w czerwcu 2011 r. - jednorazowa spłata w wysokości 1.000.000,00 zł; -od 2012 r. - 65 (sześćdziesiąt pięć) równych rat miesięcznych, na koniec każdego miesiąca w wysokości 18.700,00 zł i 1 (jedna) rata w wysokości 4.500,00 zł; 7. dodatkowe uwarunkowania: -Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez konieczności dodatkowej prowizji lub innych obciążeń z tego tytułu -Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia obciążeń z tytułu niewykorzystanej części kwoty kredytu -Zamawiający nie dopuszcza możliwości poniesienia opłaty, ani innych obciążeń z tytułu uruchomienia kredytu bądź prowizji przygotowawczej -Zamawiający dopuszcza możliwość refundacji poniesionych wcześniej wydatków związanych z realizacją zadania finansowanego ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Modernizacji układu komunikacyjnego w centrum Pszowa -Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. II. Zamawiający udostępnia następującą dokumentację: -Uchwała Nr XL/323/2010 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 8 lipca 2010 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, - Uchwała Nr XXXIV/290/2010 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 26 stycznia 2010 r. w sprawie budżetu Miasta Pszów na rok 2010 wraz z jej zmianami, - sprawozdanie Rb-27S za rok 2009 i I półrocze 2010 r., - sprawozdanie Rb-28S za rok 2009 i I półrocze 2010 r., - sprawozdanie Rb-NDS za rok 2009 i I półrocze 2010 r., - sprawozdanie Rb-Z i Rb-N za rok 2009 i I półrocze 2010 r., - bilans z wykonania budżetu Gminy na 31 grudnia 2009 r., - opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o prawidłowości dołączonej do projektu uchwały budżetowej na rok 2010 r. prognozy kwoty długu Miasta Pszów, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia przestrzegania przepisów ustawy dotyczących uchwalania i wykonywania budżetów w następnych latach, - opinia Regionalnej izby Obrachunkowej dotycząca sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2009, - sytuacja finansowa Gminy - przepływy pieniężne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 83 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące warunków złożenia wadium zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach