Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Koczała oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów do wysokości 1 082 100,00 zł

Gmina Koczała ogłasza przetarg

  • Adres: 77-220 Koczała, ul. Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 574 258 , fax. 598 574 073
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koczała
    ul. Człuchowska 27
    77-220 Koczała, woj. pomorskie
    tel. 598 574 258, fax. 598 574 073
    REGON: 53761600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: koczala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Koczała oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów do wysokości 1 082 100,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka kredytu: 1. Warunki ustala się dla kwoty 1 082 100,00 złotych. Zakłada się uruchomienie kredytu w transzach w niżej przewidywanych terminach na wniosek Wójta Gminy po podpisaniu umowy. Transze: 31.10.2019 r. – 391.800,00 zł; 12.11.2019 r. – 404.900,00 zł; 10.12.2019 r. – 285.400,00 zł. 2. Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2030 r. 3. Uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na konto rachunku bankowego: - Nazwa: Gmina Koczała, ul. Człuchowska 27, 77-220 Koczała; - Bank: Bank Spółdzielczy Człuchów o /Przechlewo numer rachunku: 24 9326 0006 0066 9832 2000 0010. 4. Okres karencji w spłacie kapitału obejmować będzie czas od dnia wypłaty do 31 marca 2025 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach