Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w pomieszczeniach EM015, EMC01, EMC02, EMC11, EMC12, EMC16, EM202, korytarzu przed H01, w budynkach o numerach 61, 62, 63 przy ul. Sobieskiego 7 oraz w laboratorium WN201 w budynku o numerze 26 przy ul. Własna Strzecha 18A w Gdańsku.

Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 02 , fax. +48 58 347 18 02
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
    ul. Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 02, fax. +48 58 347 18 02
    REGON: 00000162000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w pomieszczeniach EM015, EMC01, EMC02, EMC11, EMC12, EMC16, EM202, korytarzu przed H01, w budynkach o numerach 61, 62, 63 przy ul. Sobieskiego 7 oraz w laboratorium WN201 w budynku o numerze 26 przy ul. Własna Strzecha 18A w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w pomieszczeniach EM015, EMC01, EMC02, EMC11, EMC12, EMC16, EM202, korytarzu przed H01, w budynkach o numerach 61, 62, 63 przy ul. Sobieskiego 7 oraz w laboratorium WN201 w budynku o numerze 26 przy ul. Własna Strzecha 18A w Gdańsku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zabezpieczenie mebli i wyposażenia pomieszczeń poprzez osłonięcie ich folią zabezpieczającą, b) wykucie bruzd dla ułożenia przewodów elektrycznych, c) wymianę okablowania elektrycznego instalacji oświetleniowej, d) zamurowanie, uzupełnienie tynków, dwukrotne szpachlowanie bruzd i malowanie, e) wymianę opraw oświetleniowych świetlówkowych zgodnie z dokumentacją projektową, f) wymianę osprzętu elektrycznego (w tym między innymi wyłączników), g) montaż rozdzielnicy T3 z wyposażeniem w pomieszczeniu WN201, h) montaż zabezpieczeń typu B6 i B10 w istniejących rozdzielnicach, i) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną białą powierzchni sufitów w pomieszczeniach objętych wymianą opraw z usunięciem starej farby i szpachlowaniem powierzchni sufitów, j) dwukrotne malowanie farbą lateksową w kolorze jak ściany pomieszczeń powierzchni fragmentów ścian w pomieszczeniach objętych wymianą opraw z usunięciem starej farby i szpachlowaniem powierzchni fragmentów ścian (na których wykonywane były bruzdy instalacyjne), k) usunięcie z budynku, wywóz na wysypisko i utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych, l) wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. UWAGA: Ilość, wykaz typów opraw, rozmieszczenie, sposób zasilania – wg dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, w ofercie Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów, oświadczeń oraz informacji: 1.1. wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1 do treści SIWZ). Oferta (formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego/upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie, uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem, 1.2. pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika to w sposób bezpośredni z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. W myśl art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie w wyznaczonym, lecz nie krótszym niż 5 dni terminie, Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, do złożenia aktualnych, wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów: 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: 2.1.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, z jednoczesnym podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty wykonano, załączając dowody określające, iż wykonano je należycie, w szczególności informacji, iż wykonano je zgodnie z prawem budowlanym i prawidłowo ukończono. Dowodami są referencje lub/i inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów dostarczyć – inne dokumenty. 2.1.2. W wykazie należy wymienić: - minimum 1 wykonaną należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego robotę budowlaną, polegającą na remoncie pomieszczeń wraz wymianą instalacji elektrycznej, o wartości co najmniej 75.000 złotych brutto każda (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 4.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.2. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 4.3. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach