Przetargi.pl
ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY BRENNA W ROKU 2009

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY BRENNA W ROKU 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu w kwocie 500.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Brenna w roku 2009 (związanego z realizacją zadań inwestycyjnych, bez wskazania konkretnego zadania). 2. Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy w dniu następnym po podpisaniu umowy, przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata kredytu nastąpi od 10 stycznia 2011 r. do 10 grudnia 2015 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco. 7. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu: 2011 do 10 stycznia 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lutego 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 marca 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 kwietnia 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 maja 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 czerwca 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lipca 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 sierpnia 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 września 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 października 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 listopada 2011 r. 8.333,00 + odsetki do 10 grudnia 2011 r. 8.333,00 + odsetki 2012 do 10 stycznia 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lutego 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 marca 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 kwietnia 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 maja 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 czerwca 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lipca 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 sierpnia 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 września 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 października 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 listopada 2012 r. 8.333,00 + odsetki do 10 grudnia 2012 r. 8.333,00 + odsetki 2013 do 10 stycznia 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lutego 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 marca 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 kwietnia 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 maja 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 czerwca 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lipca 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 sierpnia 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 września 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 października 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 listopada 2013 r. 8.333,00 + odsetki do 10 grudnia 2013 r. 8.333,00 + odsetki 2014 do 10 stycznia 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lutego 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 marca 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 kwietnia 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 maja 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 czerwca 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lipca 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 sierpnia 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 września 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 października 2014 r. 8.333,00 + odsetki do 10 listopada 201 r. 8.333,00 + odsetki do 10 grudnia 2014 r. 8.333,00 + odsetki 2015 do 10 stycznia 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lutego 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 marca 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 kwietnia 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 maja 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 czerwca 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 lipca 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 sierpnia 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 września 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 października 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 listopada 2015 r. 8.333,00 + odsetki do 10 grudnia 2015 r. 8.353,00 + odsetki 7. Spłata odsetek - odsetki od kredytu płatne będą od zaciągnięcia kredytu do dnia spłaty w okresach miesięcznych i naliczane będą od salda kredytu. Spłata odsetek nastąpi do dziesiątego dnia każdego miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni; 8. Oprocentowanie - w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 9. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 10. Pozytywną opinię RIO zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. 11. Okres kredytowania będzie wynosił 7 lat (2009-2015). 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. jest Bankiem działającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 roku Dz.U. 72 poz. 665 z późn. zm) - tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej i przedłożą dokumenty określone w pkt IV.1.a-b SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w art. 24 Prawa zamówień publicznych, Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, c) Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie ma być podpisane przez każdego z wykonawców. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IV.1.lit.: a SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IV.1 lit.: a-b SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. Każdy z podmiotów występujący wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. 4. Forma złożenia dokumentów Wyżej wymienione dokumenty (pkt. IV.1a-b i IV.3): - pełnomocnictwo, winny być złożony w formie oryginału lub notarialnie poświadczone, - pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę; osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. W przypadku braku pełnomocnictwa lub załączenia do oferty wadliwego pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia, na takich samych zasadach, jak uzupełnienie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Złożone w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumenty, powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym na dzień składania ofert. 6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ust. 4, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 7. Zamawiający poprawi w ofercie: - oczywiste omyłki pisarskie, - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, - inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją. Powodem odrzucenia oferty będzie także stwierdzenie w jej treści błędu w obliczeniu ceny. 8. Złożone oferty podlegają sprawdzeniu co do zgodności ich zakresu rzeczowego z elementami dokumentacji przetargowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach