Przetargi.pl
ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł . 2. Kredyt uruchomiony będzie w wysokości 1.000.000,00 zł w terminie do 3 dni od podpisaniu umowy przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata kredytu nastąpi do 30 grudnia 2022 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to zostało określone poniżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. Odsetki będą płatne miesięcznie od dnia uruchomienia kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu, deklaracji wekslowej, oświadczeniu o poddaniu egzekucji oraz umowie kredytowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika 7. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu do: 31.03.2017 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2017 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2017 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2017 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2018 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2018 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2018 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2018 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2019 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2019 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2019 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2019 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2020 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2020 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2020 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2020 - 25.000,00 + odsetki 31.03.2021 - 25.000,00 + odsetki 30.06.2021 - 25.000,00 + odsetki 30.09.2021 - 25.000,00 + odsetki 30.12.2021 - 25.000,00 + odsetki 31.01.2022 - 50.000,00 + odsetki 28.02.2022 - 50.000,00 + odsetki 31.03.2022 - 40.000,00 + odsetki 30.04.2022 - 40.000,00 + odsetki 30.05.2022 - 40.000,00 + odsetki 30.06.2022 - 40.000,00 + odsetki 31.07.2022 - 40.000,00 + odsetki 31.08.2022 - 40.000,00 + odsetki 30.09.2022 - 40.000,00 + odsetki 31.10.2022 - 40.000,00 + odsetki 30.11.2022 - 40.000,00 + odsetki 30.12.2022 - 40.000,00 + odsetki 8. Spłata odsetek ma następować na koniec każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 9. Spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 10. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Okres kredytowania będzie wynosił od 2014 do 2022 roku. 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) 13. Uchwała nr XXXI/348/14 Rady Gminy Brenna z dnia 27.05.2014r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu - załącznik nr 6 14. Pozytywną opinię RIO zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. 15. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia całego kosztu kredytu w postaci prowizji. Prowizja nie może być wyższa niż 5% wartości kredytu 16. Wszystkie dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl w zakładce finanse publiczne. 17. NIP , REGON Gminy Brenna - załącznik nr 7 18. Zaświadczenie o wyborze wójta, powołanie zastępcy wójta, powołanie skarbnika Gminy - załącznik nr 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach