Przetargi.pl
ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytów w kwocie 3.650.000,00 zł z podziałem na trzy zadania: Zadanie 1 - kredyt w wysokości 2.000.000,00 zł Zadanie 2 - kredyt w wysokości 600.000,00 zł Zadanie 3 - kredyt w wysokości 1.050.000,00 zł 2. Kredyty uruchomione będą w terminie do 3 dni od podpisaniu umowy przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata kredytu nastąpi do 15 stycznia 2017 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. Odsetki będą płatne miesięcznie od dnia uruchomienia kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu do: Zadanie 1 Kwota kredytu 2 000 000,00 spłaty 15.01.13 8 000,00 15.04.13 8 000,00 15.07.13 8 000,00 15.10.13 8 000,00 15.01.14 16 000,00 15.04.14 16 000,00 15.07.14 16 000,00 15.10.14 16 000,00 15.01.15 300 000,00 15.01.16 400 000,00 15.04.16 400 000,00 15.07.16 400 000,00 15.10.16 360 000,00 15.01.17 44 000,00 Zadanie 2 Kwota kredytu 600 000,00 15.12.12 spłaty 15.01.13 2 000,00 15.04.13 2 000,00 15.07.13 2 000,00 15.10.13 2 000,00 15.01.14 4 000,00 15.04.14 4 000,00 15.07.14 4 000,00 15.10.14 4 000,00 15.01.15 50 000,00 15.01.16 150 000,00 15.04.16 150 000,00 15.07.16 150 000,00 15.10.16 50 000,00 15.01.17 26 000,00 Zadanie 3 Kwota kredytu 1 050 000,00 15.12.12 spłaty 15.01.13 5 000,00 15.04.13 5 000,00 15.07.13 5 000,00 15.10.13 5 000,00 15.01.14 10 000,00 15.04.14 10 000,00 15.07.14 10 000,00 15.10.14 10 000,00 15.01.15 150 000,00 15.01.16 250 000,00 15.04.16 250 000,00 15.07.16 250 000,00 15.10.16 50 000,00 15.01.17 40 000,00 8. Spłata odsetek ma następować do 15 każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 9. Spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 10. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Okres kredytowania będzie wynosił 7 lat (2011-2017). 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) 13. Uchwała nr XI/132/11 Rady Gminy Brenna z dnia 17.11.2011r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu oraz Uchwała nr XII/139/11 Rady Gminy Brenna z dnia 06.12.2011r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu - załącznik nr 5. Po sesji Rady Gminy w dniu 20.12.2011r. zmiana Uchwała nr XII/139/11 Rady Gminy Brenna z dnia 06.12.2011r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu poprzez zmianę przeznaczenia kredytu. 14. Pozytywną opinię RIO zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. 15. Prognoza przepływów pieniężnych oraz harmonogram spłat na okres kredytowania stanowi załącznik nr 6 16. Informacja w sprawie aktualnego zadłużenia z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek - załącznik nr 7 17. Wszystkie dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl w zakładce finanse publiczne. 18. NIP , REGON Gminy Brenna, zaświadczenie US, ZUS - załącznik nr 8 19. Zaświadczenie o wyborze wójta, powołanie zastępcy wójta, powołanie skarbnika Gminy - załącznik nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach