Przetargi.pl
„Zabezpieczanie i usuwanie awarii, bieżąca obsługa konserwacyjna oraz remonty wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.”

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 682 461 , fax. 034 3682461, 3651290
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
    ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 682 461, fax. 034 3682461, 3651290
    REGON: 15140560700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zabezpieczanie i usuwanie awarii, bieżąca obsługa konserwacyjna oraz remonty wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczanie i usuwanie awarii, bieżąca obsługa konserwacyjna oraz remonty wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.. W ramach usuwania awarii Wykonawca winien: 1) usunąć awarie zgłaszane Wykonawcy do usunięcia lub zabezpieczenia w godzinach od 6-ej do 22-ej w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta przez dyspozytora Zamawiającego lub inspektora nadzoru Oddziału Eksploatacji, w formie telefonicznego zgłoszenia, zawierającego dokładną lokalizację (adres), numer kolejny z rejestru zamawiającego, dane zgłaszającego; zabezpieczyć awarie w sposób gwarantujący jak najmniejszą uciążliwość dla mieszkańców; 2) przystąpić do usunięcia lub zabezpieczenia awarii w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu otrzymania telefonicznego zlecenia od dyspozytora Zamawiającego i zakończyć po usunięciu lub zabezpieczeniu awarii; 3) usuwać bądź zabezpieczać awarie przy użyciu własnych pracowników, materiałów, narzędzi oraz środków transportu, 4) po usunięciu lub zabezpieczeniu awarii winien niezwłocznie (max. do 60 minut) przekazać dyspozytorowi Zamawiającego informacje na temat wykonanych prac. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, które wykonywać będą roboty związane z przedmiotem zamówienia, opisane w przedmiarach robót i STWiORB, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę, 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt III.3.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.3.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.3.1) oraz pkt III.3.3).a) i pkt III.3.3).b) SIWZ. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie XIII SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu załączonego do oferty winno wynikać nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego o treści jak w załączniku nr 6 do SIWZ i na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) określonym w art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) określenie przedmiotu postępowania (tytuł przetargu), 4) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP SA O/CZ-WA 88 1020 1664 0000 3002 0127 3549 W tytule przelewu należy podać: „Wadium w postępowaniu przetargowym nr DTIZ.2611.33.2019 na: „Zabezpieczanie i usuwanie awarii, bieżąca obsługa konserwacyjna oraz remonty wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” 8. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa – Prawo Zamówień Publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa się: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione i podpisane oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie winno być aktualne na dzień składania ofert, UWAGA: Zgodnie z art. 25a ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” Zgodnie z art. 25a ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. 3) kalkulację cen jednostkowych (kosztorys ofertowy jednostkowy) w formie szczegółowej zawierającą czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z, Kz) sporządzoną na podstawie wykazu robót – załącznika nr 7 do SIWZ, 4) wykazy cen jednostkowych sporządzone zgodnie ze wzorem załącznik nr 8 do SIWZ (ceny jednostkowe ryczałtowe winny zawierać czynniki cenotwórcze, tj. R, M, S, Kp, Z, Kz) stanowić będą jednocześnie załączniki do umowy - należy wypełnić zgodnie z kalkulacjami cen jednostkowych (kosztorysami ofertowymi na ceny jednostkowe), 5) dowód wniesienia wadium, 6) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 8) zobowiązanie, o którym mowa w pkt VIII.1.3.5 SIWZ (jeżeli dotyczy), zawierające informacje opisane w pkt VIII.1.3.9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach