Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 66-212 Cibórz,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3419335 w. 265 , fax. 068 3419494
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
66-212 Cibórz, woj. lubuskie
tel. 068 3419335 w. 265, fax. 068 3419494
REGON: 00029279300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciborz.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz stałych nieczystości komunalnych z terenu administrowanego przez zamawiającego wraz z dzierżawą pojemników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wywóz stałych nieczystości komunalnych z terenu administrowanego przez zamawiającego wraz z dzierżawą pojemników: 1. Wywóz stałych nieczystości komunalnych m3 1.162 2. Dzierżawa pojemników na stałe nieczystości kom. o poj. 1,1 m3 szt.22 3. Postawienie pojemnika na odpady wielkogabarytowe oraz ich wywóz m3 96 4. Postawienie pojemnika na gruz oraz wywóz m3 36 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ oraz warunki określone we wzorze umowy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki i wymagania okre-ślone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy, którzy: 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 3.1 Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 3.2 w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach zło-żonych przez Wykonawca, warunek zostanie uznany za spełniony, 3.3 w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zał. nr 1 do SIWZ) i formularzem cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) n/w oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2. Oświadczenie - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3.2 kserokopię poświadczonego zezwolenia za zgodność z oryginałem, wydanego przez podmiot uprawniony, na terenie danego miasta lub gminy działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z okresem ważności na czas realizacji zamówienia.( Ustawa z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. z 2005 Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) 4. Zaparafowany wzór umowy, załączony do oferty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy, żądane w punktach -1,2,3 niniejszej tabeli każdy z wykonawców składa oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 2) Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postę-powania. Każdy z tych wykonawców złoży oświadcze-nie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich peł-nomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umo-wy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku, gdy oferta podmiotów występujących wspólnie zostanie wybrana. Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5) Postanowienia SIWZ, dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciborz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie transportu komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie
Dodano: 2016-01-20 - Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sulęcin.
Dodano: 2016-01-19 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, znajdujących się na terenie Gminy Cybinka
Dodano: 2016-01-14 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim.
Dodano: 2015-12-15 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016
Dodano: 2015-12-02 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jasień w 2016 r
Dodano: 2015-11-27 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuplice na rok 2016
Dodano: 2015-11-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH TRANSPORTEM WYKONAWCY ORAZ PRZEKAZANIE ICH DO SKŁADOWANIA I UTYLIZACJI, Z TERENU ADMINISTROWANEGO PRZEZ 44 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA 107/PN/2015.
Dodano: 2015-11-17 - Świadczenie usług w zakresie transportu komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie
Dodano: 2015-08-06