Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I stanowiacych własność Gminy Łódź i Skarbu Państwa

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6300806 w. 122 , fax. 042 6300808
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6300806 w. 122, fax. 042 6300808
    REGON: 47205458500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I stanowiacych własność Gminy Łódź i Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z pojemników własnych w tym: niesegregowanych ( pojemność 1100 l ) , wielkogabarytowych, segregowanych o wartości surowcowej ( pojemność 1100 l ) oraz ulegających biodegradacji z pojemników oznaczonych napisem Mokre-Bio ( pojemność 240 l) z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, określającym także ilość i rodzaje pojemników na danej nieruchomości oraz częstotliwość wywozu odpadów niesegregowanych w tygodniu, w następującym zakresie: - systematyczne opróżnianie pojemników zgodnie z harmonogramem oraz ustawianie ich po opróżnieniu we właściwym miejscu, - usuwanie odpadów wielkogabarytowych takich jak np. meble, wraki samochodowe, liście w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, - wywóz ( opróżnianie ) pojemników 1100 l - odpadów segregowanych (szkło, papier, tworzywa sztuczne )niezwłocznie po zapełnieniu pojemnika - nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie, - wywóz ( opróżnianie ) pojemnika 240 l - odpadów segregowanych ulegających biodegradacji Mokre - Bio - nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu - bezzwłoczne dostarczanie i uzupełnianie brakujących pojemników, - natychmiastowa wymiana lub naprawa uszkodzonych pojemników, - wystawianie pojemników z terenu nieruchomości w celu opróżnienia i ponowne wstawianie, - oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości do samochodu, - utrzymywanie w czystości dostarczonych pojemników, a w okresie podwyższonych temperatur dokonywanie ich okresowego mycia i dezynfekcji w szczególności pojemnika 240 l Mokre - Bio - wywóz odpadów z nieruchomości usytuowanych przy ul. Piotrkowskiej w wyznaczonych w harmonogramie dniach do godziny 8:00. 2.Wszystkie pojemniki stanowiące własność Wykonawcy muszą zostać ustawione w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego na terenie nieruchomości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 1.2 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP oraz warunki dodatkowe tj.: - wyrażą zgodę na wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury - 30 dni od daty złożenia jej w siedzibie Zamawiającego, - wyrażą zgodę na wymagany przez Zamawiającego okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków 2.1 Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.2 Warunki spełnią wykonawcy którzy: ad 1.1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, ad 1.1.2 - posiadają zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z obszaru miasta Łodzi, ad 1.2 - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP, ad 1.3 - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ad 1.4 - złożą oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust.1 ustawy PZP 2.3 Potwierdzeniem spełniania warunków dodatkowych będzie oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 2.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt 1.1.1, 1.2,1.4 - spełnia każdy z wykonawców - warunek określony w pkt 1.1.2, 1.3 - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków: 1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP: 1.1.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z obszaru miasta Łodzi. W przypadku upływu terminu ważności zezwolenia w trakcie realizacji umowy, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowego zezwolenia potwierdzonego -za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. 1.1.2 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 PZP ( załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.1 - oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 PZP, 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: 1.3.1 - polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, W przypadku opłacania polisy w kilku częściach należy również załączyć dokument potwierdzający opłacenie ostatniej składki. W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia potwierdzonej przez siebie - za zgodność z oryginałem - kserokopii nowej polisy . 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r, Nr 87, poz.605 ) 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum1.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach