Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
ul. Sadowa 6A 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie podpisu elektronicznego w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podpisów elektronicznych kwalifikowanych zgodnych z ustawą z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym Dz. U. Nr 130, poz. 1450, kart inteligentnych wraz z czytnikami i middlewarem, wdrożenie w urzędzie systemu jednokrotnego logowania kartami do stacji roboczych wraz z konfiguracją i integracją usług z Active Directory oraz uruchomieniu Lokalnego Urzędu Certyfikacji wraz z systemem do zarządzania. Dostawa i wdrożenie podpisu elektronicznego ma obejmować: Lp. Sprzęt/oprogramowanie Ilość Uwagi Dostarczenie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego wraz z komponentem technicznym na 2 lata z usługą weryfikacji tożsamości 18 zestawów Zgodne z ustawa z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym Dz. U. Nr 130, poz. 1450 Dostarczenie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego wraz z komponentem technicznym na 1 rok z usługą weryfikacji tożsamości 7 zestawów Zgodne z ustawa z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym Dz. U. Nr 130, poz. 1450 Wdrożenie systemu do logowania kartami do stacji roboczych wraz z konfiguracją i integracją usług z Active Directory oraz Lokalnego Urzędu Certyfikacji Wdrożenie dla 2 lokalizacji 1 urzędu Czas 30 dni od daty podpisania umowy Dostarczenie komponentów technicznych do logowania się do stacji roboczych Czas 30 dni od daty podpisania umowy Karty inteligentne wraz z personalizacją graficzną 140 szt. Middleware dla kart inteligentnych 120 szt. Czytnik kart na USB 120 szt. System jednokrotnego logowania wraz z licencjami (SSO) 120 users System zarządzania kartami i certyfikatami wraz ze szkoleniem dla 3 administratorów 120 users Gwarancja wraz z aktualizacjami i wsparciem technicznym Na całość zamówienia 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia Szczegółowe wytyczne zawarte zostały w Specyfikacji stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia na 12 miesięcy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył sprzęt zgodny z przedmiotem Zamówienia wraz z jego zainstalowaniem. Zamówienie obejmuje dwie lokalizacje Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowa 6a oraz Długiej 49. Obie lokalizacje połączone są ze sobą za pomocą WAN-u. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie część Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, poprzez określenie rodzaju i zakresu prac powierzanych - wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. W przypadku braku takiego wskazania poczytywać się będzie, iż Wykonawca wykona Zamówienie samodzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium -1 500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu ( art. 24 ust 1 i 2 Ustawy) - wg załącznika nr 4 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt. X SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów instalacyjnych i aparatów telefonicznych.
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów
Dodano: 2015-05-06 - Poprawa dostępności do usług medycznych poprzez wdrożenie e-usług dla pacjenta i rozbudowę infrastruktury informatycznej w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym im. dr Ludwika Rydygiera Sp. z o.o. w Łodzi ul. Sterlinga 13
Dodano: 2015-04-30 - Poprawa dostępności do usług medycznych poprzez wdrożenie e-usług dla pacjenta i rozbudowę infrastruktury informatycznej w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym im. dr Ludwika Rydygiera Sp. z o.o. w Łodzi ul. Sterlinga 13
Dodano: 2015-04-14 - Sprzedaż i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do komputerów. Znak sprawy: 2/ZPN/15
Dodano: 2015-01-26 - ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ WRAZ Z JEJ WDROŻENIEM W INSTYTUCIE MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2014-08-26 - DOSTAWĘ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W SIERADZU I SĄDÓW REJONOWYCH OKRĘGU SIERADZKIEGO
Dodano: 2014-08-07 - ZAKUP i DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Dodano: 2014-06-04