Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie podpisu elektronicznego w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie podpisu elektronicznego w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa podpisów elektronicznych kwalifikowanych zgodnych z ustawą z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym Dz. U. Nr 130, poz. 1450, kart inteligentnych wraz z czytnikami i middlewarem, wdrożenie w urzędzie systemu jednokrotnego logowania kartami do stacji roboczych wraz z konfiguracją i integracją usług z Active Directory oraz uruchomieniu Lokalnego Urzędu Certyfikacji wraz z systemem do zarządzania. Dostawa i wdrożenie podpisu elektronicznego ma obejmować: Lp. Sprzęt/oprogramowanie Ilość Uwagi Dostarczenie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego wraz z komponentem technicznym na 2 lata z usługą weryfikacji tożsamości 18 zestawów Zgodne z ustawa z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym Dz. U. Nr 130, poz. 1450 Dostarczenie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego wraz z komponentem technicznym na 1 rok z usługą weryfikacji tożsamości 7 zestawów Zgodne z ustawa z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym Dz. U. Nr 130, poz. 1450 Wdrożenie systemu do logowania kartami do stacji roboczych wraz z konfiguracją i integracją usług z Active Directory oraz Lokalnego Urzędu Certyfikacji Wdrożenie dla 2 lokalizacji 1 urzędu Czas 30 dni od daty podpisania umowy Dostarczenie komponentów technicznych do logowania się do stacji roboczych Czas 30 dni od daty podpisania umowy Karty inteligentne wraz z personalizacją graficzną 140 szt. Middleware dla kart inteligentnych 120 szt. Czytnik kart na USB 120 szt. System jednokrotnego logowania wraz z licencjami (SSO) 120 users System zarządzania kartami i certyfikatami wraz ze szkoleniem dla 3 administratorów 120 users Gwarancja wraz z aktualizacjami i wsparciem technicznym Na całość zamówienia 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia Szczegółowe wytyczne zawarte zostały w Specyfikacji stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia na 12 miesięcy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył sprzęt zgodny z przedmiotem Zamówienia wraz z jego zainstalowaniem. Zamówienie obejmuje dwie lokalizacje Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowa 6a oraz Długiej 49. Obie lokalizacje połączone są ze sobą za pomocą WAN-u. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie część Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, poprzez określenie rodzaju i zakresu prac powierzanych - wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. W przypadku braku takiego wskazania poczytywać się będzie, iż Wykonawca wykona Zamówienie samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium -1 500 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu ( art. 24 ust 1 i 2 Ustawy) - wg załącznika nr 4 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt. X SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach