Przetargi.pl
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZRA KOMUNALNEGO, ORAZ NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINNO - MIEJSKI ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W BOLKOWIE

Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7413309 , fax. 075 7413277
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Kolejowa 5 5
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7413309, fax. 075 7413277
    REGON: 00093252500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZRA KOMUNALNEGO, ORAZ NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINNO - MIEJSKI ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W BOLKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), wg ustalonego harmonogramu pochodzących z nieruchomości komunalnych, oraz wywóz odpadów komunalnych pochodzących z Cmentarza Komunalnego w Bolkowie ul. Bema.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Bolkowa na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), b) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 25, poz.150 ze zm.) lub udokumentują zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. c) Zaakceptują Regulamin utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Bolków (Uchwała nr XLV/228/06 Rady Miejskiej w Bolkowie z dnia 26 kwietnia 2006r. z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują sprzętem do obsługi w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych (wymaga się od oferentów posiadania pojazdu umożliwiającego dojazd, przejazd przez wąskie uliczki, tunele szerokość ok. 2,60 m ÷ 2,80 m., wysokość ok. 3,00 m.), b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w zakresie wywozu nieczystości stałych, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności winni złożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię takiego wniosku. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do formularza ofertowego, 5) Wzór umowy wraz z harmonogramem tygodniowym wywozu nieczystości oraz wykaz budynków komunalnych /zaakceptowany/- załącznik nr 5 do formularza ofertowego, Wzór umowy /zaakceptowany/załącznik nr 5a do formularza ofertowego wywóz nieczystości z Cmentarza Komunalnego, 6) Zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Bolków na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 ze zm.), 7) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 39, poz. 251 z póź. zm.) lub udokumentowanie zwolnienia z obowiązku posiadania takiego zezwolenia. 8) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione przez Wykonawcę wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - sporządzony według Załącznika Nr 3 do SIWZ. 9) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione przez Wykonawcę wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencje 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga! Sposób przedkładania dokumentów załączonych do oferty: Wymienione dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginału (ew. notarialnie poświadczonej kserokopii) lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, lub przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każda zapisana strona przedstawiająca niezbędną dla spełnienia warunków zamówienia stawianych przez Zamawiającego treść winna być opatrzona : klauzulą za zgodność z oryginałem oraz czytelnym podpisem lub imienną pieczątką i podpisem. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jego prawdziwości, a Zamawiającym nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bolkow.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach