Przetargi.pl
REMONT MANSARDU BUDYNKU PRZY UL.GROTTGERA 8 W KŁODZKU

Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o. o. w Kłodzku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Grunwaldzka 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 647 21 30 , fax. 074 647 29 49
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o. o. w Kłodzku
    ul. Grunwaldzka 29 29
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 647 21 30, fax. 074 647 29 49
    REGON: 89140171400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamg.bip.um.klodzko.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT MANSARDU BUDYNKU PRZY UL.GROTTGERA 8 W KŁODZKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia : 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Remont mansardu budynku przy ul.Grottgera 8 w Kłodzku.KOD CPV 45261910-6 3.2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa przedmiar robót remontowych dachu. Powierzchnia mansardu - 108 m2 Rodzaj pokrycia - dachówka ceramiczna zakładkowa. Obróbki blacharskie oraz elementy odwodnienia dachu z blachy cynko-tytanowej. 3.3. Każdy z wykonawców winien dokonać wizji w obiekcie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 3.4. Koszty wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z procedurą przetargu nieograniczonego przewidzianego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający : 1.1. warunki określone w art.22 ustawy - prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art.26 ust.1 załączam dokumenty wyszczególnione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający oraz formy w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z dnia 24.05.2006r. Nr 87 poz.605) § 1 ust.1 pkt 2. 1.2. warunki kwalifikacyjne : a) wykonania w okresie ostatnich pięciu lat robót o równoważnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia, 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta będzie podlegać ocenie, po spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt B.1. Komisja przetargowa, powołana przez Zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie dokumentów (zgodnie z pkt B.3.) złożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków : 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki : 1.1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że wykonawca posiada pozwolenie i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień, b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, e) Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, f) Oświadczenie, że wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, g) Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie, h) Oświadczenie, że wykonawca dokonał wizji w obiekcie objętym zakresem zamówienia, i) Oświadczenie, że akceptuje wzór umowy (rozdział D). 1.2. Do Załącznika nr 1 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) : a) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. UWAGA : Dokument wymieniony w pkt a) może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.3. Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty : a) Załącznik nr 2 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i podobnej wielkości - wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokół odbioru robót), b) Załącznik nr 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym zadaniu - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, , c) Załącznik nr 4 - Cena oferty z załączonym kosztorysem ofertowym. Wszystkie wymienione wyżej oświadczenia stanowić będą integralną część oferty. 2) W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum dwu lub więcej podmiotów gospodarczych należy dołączyć oświadczenie tych podmiotów, że za zobowiązania wynikające z wykonania oferty odpowiadają solidarnie. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania : a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, odrębnie dla każdego podmiotu, b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, to znaczy - podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamg.bip.um.klodzko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach