Przetargi.pl
Remont sali Nr 402 (aula)

Kolegium Pracowników Służb Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-230 Wrocław, ul. Trzebnicka 42
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 71 329 02 96 , fax. 0 71 329 02 39
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Pracowników Służb Społecznych
    ul. Trzebnicka 42 42
    50-230 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0 71 329 02 96, fax. 0 71 329 02 39
    REGON: 02037570100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpss.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali Nr 402 (aula)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane, polegające na: robotach rozbiórkowych, robotach murowych, robotach tynkarskich, robotach w zakresie instalowania drzwi, robotach malarskich, robotach instalacyjnych w branży sanitarnej (wod-kan., wentylacja, klimatyzacja,C.O.) robotach instalacyjnych w branzy elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 1) nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu robót o podobnym charakterze do przedmiotu niniejszej Specyfikacji, o wartości co najmniej 350 000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także z załaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nalezycie (np.: referencje, protokoły odbiorów). W przypadku składania oferty przez podmioty wystepujące współnie, warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane jest dołączenie uprawnień budowlanych kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów , inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 , poz. 42 ze zm.) W przypadku składania oferty przez podmioty wystepujące wspólnie warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3) znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 350 000 zł, 4) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2. spełniający wymgania dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) udzielą minimum trzyletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 2) do wykonania przedmiotu zamówienia użyją wyrobów budowlanych, które zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, 3) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 30 września 2009 roku za stała cenę ryczałtową podana w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia metodą : spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 2 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - o nie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków (zgodnie z Rozporzadzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - Dz. U. Nr 87 poz. 606) 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty nalezy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 , wykonawca składa odpowiednie dokumenty o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa rady ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technmicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty nalezy dołączyć: a) wykaz osób - kadry kierowniczej - które bedą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia - nalezy wskazać kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane jest dołączenie uprawnień budowlanych kierownika robót oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) wykaz robót wykonywanych i zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie polegających na wykonaniu robót stanowiących przedmiot zamówienia , w tym na robotach instalacyjnych w zakresie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, o wartości co najmniej 350 000 zł, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załąceniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nalezycie (np.: referencje, protokoły odbiorów), praedkładane dokumenty powinny zawierać: nazwę podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie, wartość zamówienia, informacje dot. realizacji zamówienia, opinie. 3) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołaczyć: - aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 350 000 zł 3. Wykaz materiałow uzytych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpss.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach