Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY DUSZNIKI - ZDRÓJ

Gmina Miejska Duszniki Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 869 76 60 , fax. 74 866 90 25
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Duszniki Zdrój
    ul. Rynek 6 6
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 869 76 60, fax. 74 866 90 25
    REGON: 89071790600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY DUSZNIKI - ZDRÓJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Duszniki - Zdrój oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, wymienionych w pkt. 2.1.5 (bez zmieszanych odpadów komunalnych) w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 1.2. Opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki, stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego sukcesywnie w miarę ich zapełnienia jednak nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 1.3. Transport zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z przepisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego, ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 1.4. Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji zamówienia zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: 1) art. 3 ust. 2 pkt 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ). 2) rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. 2012 r., poz. 645). 3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. 2012 r., poz. 676). 1.5. Wykonawca ma obowiązek składać Zamawiającemu sprawozdania zgodnie z art. 9n i 9 n a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 1.6. Dostarczanie bezpłatnie każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkanej kompletu worków od odbioru odpadów segregowanych oraz użyczenie w okresie trwania umowy, każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej pojemnika na odpady niesegregowane. 1.7. Wykonawca w celu prowadzenia ewidencji ilości odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości dysponuje czytnikiem kodów kreskowych wraz z przystosowanym oprogramowaniem do identyfikacji nieruchomości w systemie kodów kreskowych, pozwalającym na gromadzeniu danych i tworzeniu bazy danych oraz prowadzenie wszelkich statystyk związanych z ilością i rodzajem odebranych odpadów. Oprogramowanie powyższe musi posiadać możliwość odczytu dnia i godziny odbioru odpadów z danej nieruchomości. 1.8. Wykonywanie innych pozostałych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym wynikających z obowiązujących powszechnie przepisów prawa oraz prawa miejscowego. 1.9. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek zatrudnienia 2 kierowców i 3 ładowaczy, łącznie 5 osób na umowę o pracę. Dokumentowanie powyższego będzie się odbywało raz w miesiącu przez dostarczenie Zamawiającemu umów o pracę tych pracowników, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 6 000, 00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie i w sposób, jak określono poniżej. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, winno być przekazane przelewem z odpowiednim wyprzedzeniem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego, z podaniem nazwy i numeru zamówienia podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: na konto Bank Spółdzielczy w Kłodzku o/Duszniki Zdrój Nr 05 952310110200032920020023 z dopiskiem: Wadium - zamówienie nr ZP.271.14.2016

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach