Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 750 31 88 , fax. 89 750 37 54
- Data zamieszczenia: 2016-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 750 31 88, fax. 89 750 37 54
REGON: 51020760500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych zgodnie z niżej wymienionymi zestawami oraz mycie i dezynfekcja pojemników jednokrotnie w terminie 15 - 30.09.2017 r. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: ZESTAW NR I – KOMPLEKS KOSZAROWY W-M OSG W KĘTRZYNIE Wywóz nieczystości stałych z kompleksu koszarowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Gen Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres18 miesięcy – 2490,50 m3 ZESTAW NR II – PLACÓWKA SG DUBENINKI Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach, ul. Osiedlowa 10, 19-504 Dubeninki. . Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 18 miesięcy – 26,18 m3 ZESTAW NR III – PLACÓWKA SG BARCIANY Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Barcianach, ul. Nowa 3a, 11-410 Barciany. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 18 miesięcy – 24,44 m3 ZESTAW NR IV – PLACÓWKA SG BRANIEWO Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Braniewie, ul. Kwiatowa 2, 14-500 Braniewo. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 18 miesięcy – 79,20 m3 ZESTAW NR V – PLACÓWKA SG GOŁDAP Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Gołdapi, ul. Przytorowa 7, 19-500 Gołdap – budynek administracyjny. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 18 miesięcy – 36,30 m3 ZESTAW NR VI – PLACÓWKA SG SĘPOPOL Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Sępopolu, ul. Wojska Polskiego 22, 11-210 Sępopol, Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 18 miesięcy – 9,12 m3 ZESTAW NR VII – OBIEKT ŚWIADKI IŁAWECKIE Wywóz nieczystości stałych z obiektu Świadki Iławeckie Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 18 miesięcy – 22,0 m3 Uwaga: Przewidywana ilość nieczystości stałych służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zapłaty za wykonanie usługi w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu obciążenia Zamawiającego z tytułu prognozowanej ilości wywozu nieczystości stałych. 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: wywóz nieczystości stałych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 3.2. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują przedmiot umowy wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywaniu go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia dokonania zmiany osoby wskazanej w wykazie. Zmiana osób wymienionych w wykazie nie będzie wymagała aneksu do umowy. 3.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności; 3.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Szczytnie (II postępowanie)
Dodano: 2020-09-16 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
Dodano: 2020-07-31 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Szczytnie
Dodano: 2020-07-28 - Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko–Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2020-07-06 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych, padłych w wyniku kolizji drogowych, w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie Rejon w Ostródzie
Dodano: 2020-05-29 - ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Dodano: 2019-11-07 - Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2019-07-02 - Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie
Dodano: 2018-06-12 - Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2018-01-02 - Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2017-12-13