Przetargi.pl
ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 24 MIESIĘCY

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 24 MIESIĘCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 24 miesięcy: Część zamówienia nr 1; Część zamówienia nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 5 do SIWZ. Zakres zamówienia zgodnie z załącznikiem nr I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: – dla części zamówienia nr 1 – 9 500,00 PLN; – dla części zamówienia nr 2 – 8 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeśli Wykonawca wykaże:1) Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. jeżeli Wykonawca: dla części zamówienia nr 1, 2: a) posiada zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu lub zezwolenia na przetwarzanie i transport odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.); b) posiada decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt - art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 4 (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1967) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego – dotyczy odpadów pochodzenia kuchennego o kodzie 16 03 80; c) posiada decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. - dotyczy odpadów pochodzenia kuchennego o kodzie 16 03 80.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach