Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, Gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
- Data zamieszczenia: 2019-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
REGON: 51020760500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie przez okres 12 miesięcy wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych, wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady oraz mycie i dezynfekcja pojemników jednokrotnie w terminie 01-15.03.2020 r. zgodnie z niżej wymienionymi zestawami: ZESTAW NR I – KOMPLEKS KOSZAROWY W-M OSG W KĘTRZYNIE Wywóz nieczystości stałych z kompleksu koszarowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Gen Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 1614,50 m³. Wykonawca wyposaży posesję w 18 sztuk pojemników na odpady o pojemności 1100 litrów. ZESTAW NR II – PLACÓWKA SG DUBENINKI Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach, ul. Osiedlowa 10, 19-504 Dubeninki. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 19,72 m³. Wykonawca wyposaży posesję w 2 sztuki pojemników na odpady o pojemności 1100 litrów. ZESTAW NR III – PLACÓWKA SG BARCIANY Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Barcianach, ul. Nowa 3a, 11-410 Barciany. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 16,94 m³. Wykonawca wyposaży posesję w 3 sztuki pojemników na odpady o pojemności 110-120 litrów. ZESTAW NR IV – PLACÓWKA SG BRANIEWO Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Braniewie, ul. Kwiatowa 2, 14-500 Braniewo. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 52,80 m³. Wykonawca wyposaży posesję w 2 sztuki pojemników na odpady o pojemności 1100 litrów. ZESTAW NR V – PLACÓWKA SG GOŁDAP Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Gołdapi, ul. Przytorowa 7, 19-500 Gołdap – budynek administracyjny. Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 31,90 m³. Wykonawca wyposaży posesję w 1 pojemnik na odpady o pojemności 1100 litrów. ZESTAW NR VI – PLACÓWKA SG SĘPOPOL Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Sępopolu, ul. Wojska Polskiego 22, 11-210 Sępopol, Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 12,12 m³. Wykonawca wyposaży posesję w 4 sztuki pojemników na odpady o pojemności 110-120 litrów. ZESTAW NR VII – OBIEKT ŚWIADKI IŁAWECKIE Wywóz nieczystości stałych z obiektu Świadki Iławeckie Przewidywana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 18,70 m³. Wykonawca wyposaży posesję w 1 pojemnik na odpady o pojemności 1100 litrów. Uwaga: Przewidywana ilość nieczystości stałych służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zapłaty za wykonanie usługi w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu obciążenia Zamawiającego z tytułu prognozowanej ilości wywozu nieczystości stałych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: ZESTAW NR I – KOMPLEKS KOSZAROWY W-M OSG W KĘTRZYNIE ZESTAW NR II – PLACÓWKA SG DUBENINKI ZESTAW NR III – PLACÓWKA SG BARCIANY ZESTAW NR IV – PLACÓWKA SG BRANIEWO ZESTAW NR V – PLACÓWKA SG GOŁDAP ZESTAW NR VI – PLACÓWKA SG SĘPOPOL ZESTAW NR VII – OBIEKT ŚWIADKI IŁAWECKIE 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: wywóz nieczystości stałych oraz mycie i dezynfekcję pojemników, o których to czynnościach mowa w opisie przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują wskazane w ppkt 3.1. czynności wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia dokonania zmiany. 3.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów o których mowa w ppkt. 3.1. i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji umowy. 3.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, określonych w ppkt. 3.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3.1. czynności; 3.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 2.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Szczytnie (II postępowanie)
Dodano: 2020-09-16 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
Dodano: 2020-07-31 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Szczytnie
Dodano: 2020-07-28 - Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko–Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2020-07-06 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych, padłych w wyniku kolizji drogowych, w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie Rejon w Ostródzie
Dodano: 2020-05-29 - ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Dodano: 2019-11-07 - Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie
Dodano: 2018-06-12 - Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2018-01-02 - Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2017-12-13 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych, padłych w wyniku kolizji drogowych, w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie, Rejon w Ełku, Obwód Drogowy w Ełku
Dodano: 2017-07-17