Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, Gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
REGON: 51020760500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko–Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie przez okres 12 miesięcy wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady oraz mycie i dezynfekcja pojemników jednokrotnie w terminie 01-15.03.2021 r. Prognozowaną ilość odpadów podzielono na dwie części, przyjmując że 50% stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz 50 % odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionymi zestawami: ZESTAW NR I – KOMPLEKS KOSZAROWY W-MOSG W KĘTRZYNIE Wywóz nieczystości stałych z kompleksu koszarowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Gen Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn. Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 1874 m³ (w tym 937 m³ odpady segregowane i 937 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 16 pojemników na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100): tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło, odpady bio oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz 4 pojemniki na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady bio. ZESTAW NR II – PLACÓWKA SG DUBENINKI Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach, ul. Krótka 11, 19-504 Dubeninki. Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 18 m3 (w tym 9 m³ odpady segregowane i 9 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 1 pojemnik na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz 4 pojemniki na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady bio. ZESTAW NR III – PLACÓWKA SG BARCIANY Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Barcianach, ul. Nowa 3a, 11-410 Barciany. Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 17 m3 (w tym 8,5 m³ odpady segregowane i 8,5 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 6 pojemników na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. po jednym na tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło, odpady bio oraz dwa na odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane). Uwaga: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca wykonania usługi wywozu nieczystości stałych wynikającą z budowy nowego obiektu Placówki Straży Granicznej w Barcianach, zlokalizowanego na działce nr 12/4 w obrębie Barciany, 11-410 Barciany. ZESTAW NR IV – PLACÓWKA SG BRANIEWO Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Braniewie, ul. Kwiatowa 2, 14-500 Braniewo. Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 53 m3 (w tym 26,5 m³ odpady segregowane i 26,5 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 1 pojemnik na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz 4 pojemniki na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady bio. ZESTAW NR V – PLACÓWKA SG GOŁDAP Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Gołdapi, ul. Przytorowa 7, 19-500 Gołdap – budynek administracyjny. Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 38 m3 (w tym 19 m³ odpady segregowane i 19 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 1 pojemnik na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz 4 pojemniki na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady bio. ZESTAW NR VI – PLACÓWKA SG SĘPOPOL Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Sępopolu, ul. Wojska Polskiego 22, 11-210 Sępopol, Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 9 m3 (w tym 4,5 m³ odpady segregowane i 4,5 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 5 pojemników na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło, odpady bio oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane). ZESTAW NR VII – OBIEKT ŚWIADKI IŁAWECKIE Wywóz nieczystości stałych z obiektu Świadki Iławeckie Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 13 m3 (w tym 6,5 m³ odpady segregowane i 6,5 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 5 pojemników na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło, odpady bio oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane). ZESTAW NR VIII – PLACÓWKA SG GÓROWO IŁAWECKIE Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Górowie Iławeckim, ul. Lipowa 6, 11-220 Górowo Iławeckie. Prognozowana ilość nieczystości stałych za okres 12 miesięcy – 15 m3 (w tym 7,5 m³ odpady segregowane i 7,5 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane). Wykonawca wyposaży posesję w 5 pojemników na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło, odpady bio oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane). Uwaga: Przewidywana ilość nieczystości stałych służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zapłaty za wykonanie usługi w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu obciążenia Zamawiającego z tytułu prognozowanej ilości wywozu nieczystości stałych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: ZESTAW NR I – KOMPLEKS KOSZAROWY W-M OSG W KĘTRZYNIE ZESTAW NR II – PLACÓWKA SG DUBENINKI ZESTAW NR III – PLACÓWKA SG BARCIANY ZESTAW NR IV – PLACÓWKA SG BRANIEWO ZESTAW NR V – PLACÓWKA SG GOŁDAP ZESTAW NR VI – PLACÓWKA SG SĘPOPOL ZESTAW NR VII – OBIEKT ŚWIADKI IŁAWECKIE ZESTAW NR VIII – PlLACÓWKA SG GÓROWO IŁAWECKIE 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: wywóz nieczystości stałych oraz mycie i dezynfekcję pojemników, o których to czynnościach mowa w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują wskazane w pkt. 1) czynności wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia dokonania zmiany; 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów o których mowa w pkt. 1) i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji umowy; 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, określonych w pkt. 1). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności; 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 2.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w danym zestawie przedmiotowego postępowania, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Szczytnie (II postępowanie)
Dodano: 2020-09-16 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
Dodano: 2020-07-31 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych padłych w wyniku kolizji drogowych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Szczytnie
Dodano: 2020-07-28 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych, padłych w wyniku kolizji drogowych, w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie Rejon w Ostródzie
Dodano: 2020-05-29 - ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Dodano: 2019-11-07 - Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2019-07-02 - Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie
Dodano: 2018-06-12 - Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2018-01-02 - Załadunek, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2017-12-13 - Usługi odbioru i utylizacji zwłok zwierzęcych, padłych w wyniku kolizji drogowych, w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział w Olsztynie, Rejon w Ełku, Obwód Drogowy w Ełku
Dodano: 2017-07-17