Przetargi.pl
Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu z podziałem na części: Część 1. Sprzęt AGD Część 2. Meble

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2020-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu z podziałem na części: Część 1. Sprzęt AGD Część 2. Meble
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Zakup wyposażenia do Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu, Gmina Zamość, woj. Lubelskie z podziałem na części: CZĘŚĆ 1 - Sprzęt AGD Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia kuchni Centrum Geoturystycznego. Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk urządzeń. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne: Lodówka, 1 szt. Wymiary sprzętu: Wysokość 185–205 cm, Szerokość 59,5 cm–62 cm, Głębokość 65-70 cm Klasa energetyczna: minimum A+++ Pojemność użytkowa chłodziarki: minimum 200 l Pojemność użytkowa zamrażarki: minimum 90 l Zmywarka do naczyń, 1 szt. Wymiary sprzętu: Wysokość 84 cm- 86 cm, Szerokość 45-60 cm, Głębokość 60-61 cm Klasa energetyczna: minimum A+++ Pojemność: minimum 13 kpl. Klasa suszenia: minimum A Klasa zmywania: minimum A Kuchenka gazowa, 1 szt. Wymiary sprzętu: Wysokość 60-85 cm, Szerokość 50-60 cm, Głębokość 58-60 cm Rodzaj płyty grzewczej - gazowa (butan) Pola grzewcze: 4 palniki gazowe Piekarnik elektryczny Pojemność piekarnika: minimum 55 l. Klasa energetyczna: minimum A Szafa chłodnicza, 1 szt. Wymiary sprzętu: Wysokość 170-190 cm, Szerokość 58-60 cm, Głębokość 60 -75 cm Pojemność komory chłodniczej: minimum 350 litrów Zamrażarka, 1 szt. Wymiary sprzętu: Wysokość 86 – 92 cm, Szerokość 75-110 cm, Głębokość 66-76 cm Klasa energetyczna: minimum A+ Pojemność: minimum 193 l. Typ: skrzyniowa Czajnik elektryczny, 1 szt. Pojemność minimum 1,7 l. Element grzejny - płaska grzałka płytowa Moc: 1850-2400 W Stal nierdzewna Okap, 1 szt. Wysokość 50-135 cm, Szerokość 59-60 cm, Głębokość 39-41 cm Rodzaj: kominowy Klasa energetyczna: minimum A Oświetlenie: LED/diodowe Filtr: węglowy Tryb pracy: pochłaniacz/ wyciąg Wydajność maksymalna: minimum 565 m3/h Ekspres do kawy, 1 szt. Rodzaj ekspresu: Ciśnieniowy Rodzaj kawy: Mielona, Ziarnista Moc [W]: 1450-1850 W Ciśnienie [bar]: minimum 15 Automatyczny program czyszczenia i odkamieniania Opcje dodatkowe minimum: zintegrowany system spieniający mleko, wbudowany młynek Frytownica, 1 szt. Pojemność: 2 komory x 8-10 litrów Materiał: Stal nierdzewna Moc elektryczna 2 x 3000-3200 W Termostat Krajalnica, 1 szt. Moc: 120-150 W Regulacja grubości cięcia: 0-12 mm Nóż minimum 220 mm Dopuszcza się tolerancję wymiarów sprzętów AGD +/- 3 cm. CZĘŚĆ 2 – MEBLE Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pomieszczeń Centrum Geoturystycznego. Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kartonów, folii, opakowań pozostałych po montażu mebli. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00. Wraz z meblami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk mebli. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne: 1.Wyposażenie sali konferencyjnej i sali szkoleniowej Stół drewniany, jadalny, 19 szt. Stół drewniany o wymiarach: długość 80 cm, szerokość 80 cm, wysokość 75-78 cm. Stół rozkładany do szerokości 160 cm. Nogi prostokąt/kwadrat. Materiał stołu: lite drewno, lakierowane. Krzesło drewniane, 65 szt. Krzesło z litego drewna, tapicerowane siedzisko i oparcie. Wysokość krzesła dostosowana do wysokości stołu jadalnego. Materiał obicia i kolor zostanie ustalony z Zamawiającym. Biurko, 11 szt. Biurko pod komputer, wysokość 75-76 cm, szerokość 119-120 cm. Biurko wykonane z płyty meblowej, wykończonej laminatem, bez zabudowy. Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Krzesło obrotowe, ergonomiczne, 11 szt. Krzesło obrotowe, podstawa pięcioramienna z kółkami jezdnymi. Oparcie tapicerowane siatką umożliwiający cyrkulację powietrza. Odchylenie oparcia do tyłu i kołysanie się lub też zablokowanie fotela w pozycji pionowej. Regulowana wysokość krzesła. Stałe lub składane podłokietniki. Kolor obicia zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki. Regał na dokumenty, 1 szt. Wymiary: wysokość 182-190 cm, szerokość 70-80 cm, głębokość 30-35 cm. Regał na dokumenty, grubość płyty minimum 15 mm, regał z pięcioma półkami (wysokość między półkami pozwalająca na zmieszczenie segregatora A4 w pionie) z płyty wiórowej laminowanej, z przodu otwarty, tył zabudowany, kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 2.Wyposażenie kuchni Stół roboczy (blat roboczy), 5 szt. Stół roboczy, cały ze stali nierdzewnej. Powierzchnia pracy: 80 x 60 cm lub 90x 60 cm, pod blatem minimum jedna półka. Stół bez drzwiczek. Szafki podwieszane kuchenne, 4 szt. Szerokość: 72-80 cm, Wysokość: 60 cm, Głębokość: 30-32 cm. Szafka posiadająca dwie pary drzwi s krzydłowych. Dwa uchwyty metalowe w drzwiach. Materiał: płyta wiórowa laminowana, krawędzie oklejane melaminą, płyta o grubości minimum 18 mm. Zawiasy samodomykające. Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki. Szafa kuchenna na naczynia, 1 szt. Szerokość: 60 cm, Wysokość: 200-210 cm, Głębokość: 57-60 cm. Jedna lub dwie pary drzwi uchylanych. Uchwyt/y metalowe w drzwiach. Materiał: płyta wiórowa laminowana. W środku półki. Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki. 3.Wyposażenie pomieszczeń gospodarczych Szafa półkowa, 13 szt. Wymiary: szerokość 74 -80 cm, wysokość 190-200 cm. Szafa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej o grubość płyty co najmniej 16 mm, pokrytej laminatem. Drzwi skrzydłowe. Uchwyt/y metalowe w drzwiach. Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Szafa gospodarcza na środki czyszczące, 1 szt. Szafa metalowa, drzwi dwuskrzydłowe. Wymiary: szerokość 60-61 cm, wysokość 180 cm, głębokość 49-50 cm. Szafa podzielona na kilka części: część ubraniowa, drążek, uchwyt na mopa, minimum 3 półki, miejsce na wiadro. Uchwyt/y metalowe w drzwiach. 4.Wyposażenie pokojów noclegowych Rama łóżka drewnianego, 36 szt. Rama z zagłówkiem u jednego końca łóżka. Materiał: lite drewno, lakierowane. Łóżko dostosowane do materaca o wymiarach 90 x 200 cm. Materac do łóżka, 36 szt. Materac do łóżka z odpinanym pokrowcem. Wymiar: 90 x 200 cm. Sprężyny kieszeniowe, twardość średnia. Szafka nocna, 36 szt. Wymiary: szerokość 46-50 cm - 50 cm, wysokość 42-43 cm., głębokość: 34-40 cm. Szafka/ komoda wykonana z płyty wiórowej, pokrytej laminatem. Minimum 1 szuflada. Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym). Szafa ubraniowa, 20 szt. Wymiary: szerokość 85-90 cm, wysokość 180-195 cm, głębokość 50-56 cm. Szafa ubraniowa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej, grubość płyty minimum 16 mm, pokrytej laminatem. Drzwi skrzydłowe. Szafa z drążkiem na ubrania, w środku co najmniej jedna półka na ubrania lub szuflada/y. Uchwyt/y metalowe w drzwiach. Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym). Dopuszcza się tolerancję wymiarów zewnętrznych mebli +/- 3 cm. Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć Zamawiajacemu: zdjęcia, opisy i parametry urządzeń AGD i mebli. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską na potrzeby Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 Odbiór końcowy odbędzie się na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 24-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego. Zamawiajacy wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy POWOŁYWANIE SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH 1)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych bądź zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2)Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Zał. Nr 5). 3)Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp. 4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5)Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt. 1) nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a)Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b)Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt. 2 i 3. 6)Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7)Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IX. 8)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a)Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)Czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, nas którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców. Natomiast spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII pkt. 3a) niniejszej SIWZ oceniane będzie w ten sposób, że jeden z wykonawców musi się wykazać spełnieniem tych warunków. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach