Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury obszaru zdegradowanego poprzez budowę budynku pełniącego funkcje społeczne w Gminie Izbica"

Gmina Izbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-375 Izbica, ul. Gminna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 183 034 , fax. 846 183 034
  • Data zamieszczenia: 2021-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica
    ul. Gminna 4
    22-375 Izbica, woj. lubelskie
    tel. 846 183 034, fax. 846 183 034
    REGON: 53790600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugizbica.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury obszaru zdegradowanego poprzez budowę budynku pełniącego funkcje społeczne w Gminie Izbica"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Centrum Turystyczno-Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy w ramach projektu pn. „Rozwój infrastruktury obszaru zdegradowanego poprzez budowę budynku pełniącego funkcje społeczne w Gminie Izbica”. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na poniżej: 2.2.1. Część 1 zamówienia: „Dostawa umeblowania”, której zakres rzeczowy obejmuje: a) dostawę fabrycznie nowych mebli, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, których zakres rzeczowy i ilościowy został określony w załączniku nr 1.1. do SIWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, skręceniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) dostarczenie sporządzonych w języku polskim dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych przedmiotów, c) w przypadku mebli posiadających zamki, dostarczenie co najmniej 2 kpl. kluczy, d) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy i montażu.2.2.2. Część 2 zamówienia: „Dostawa innego wyposażenia”, której zakres rzeczowy obejmuje: a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, których zakres rzeczowy i ilościowy został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b) dostarczenie wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz wszelkich akcesoriów (kabli, złącz, przewodów), które są niezbędne do prawidłowego działania dostarczanych przedmiotów, d) dostarczenie dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, e) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy. 2.2.3. Część 3 zamówienia: „Dostawa wyposażenia zaplecza kuchennego”, której zakres rzeczowy obejmuje: a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, których zakres rzeczowy z o IWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b) dostarczenie wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz wszelkich akcesoriów (kabli, złącz, przewodów), które są niezbędne do prawidłowego działania dostarczanych przedmiotów, d) dostarczenie dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, e) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy.2.2.4. Część 4 zamówienia: „Dostawa systemu nagłośnienia i sprzętu komputerowego", której zakres rzeczowy obejmuje: a) dostawę fabrycznie nowych urządzeń, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, których zakres rzeczowy i ilościowy został określony w załączniku nr 1.4 do SIWZ. wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b) dostarczenie wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania - licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd., d) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania, e) dostarczenie dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, f) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, jak również produktów powystawowych, testowych itp. 2.4. Szczegółowy opis zamówienia w zakresie poszczególnych części, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi Załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 i 1.4 do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2do SIWZ. 2.5. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 2.6. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2.5. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): a) w zakresie części 1 zamówienia: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażeni, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39100000-3 Meble 39151000-5 Meble różne 39150000-8 Różne meble i wyposażenie b) w zakresie części 2 zamówienia: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażeni, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39151000-5 Meble różne 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 30195000-2 Tablice 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne c) w zakresie części 3 zamówienia: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażeni, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39100000-3 Meble 39151000-5 Meble różne 42210000-1 Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe d) w zakresie części 4 zamówienia: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 2.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach