Przetargi.pl
Dostawa drobnych akcesoriów w ramach wyposażenia budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich

GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, WARSZAWSKA 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833712496 , fax. 833714826
  • Data zamieszczenia: 2022-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
    WARSZAWSKA 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833712496, fax. 833714826
    REGON: 030237428
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnych akcesoriów w ramach wyposażenia budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Dostawa drobnych akcesoriów w ramach wyposażenia do CAiIS w Strzakłach”, obejmująca dostawę, wniesienie,lub/i zawieszenie w poszczególnych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem poniżej:1. Lustro do dekoracji – 5 Szt.2. Kosz na śmieci – 28 Szt.3. Lustro – 4 Szt.4. Lampka – 21 Szt.5. Lustro – 4 Szt.6. Lustro okrągłe – 14 Szt.7. Lampa stojąca – 2 Szt.8. Dywan – 1 Szt.9. Dozownik na mydło – 16 Szt.10. Komplety ręczników – 71 Szt.11. Pojemnik na papier – 2 Szt.12. Suszarki do rąk – 4 Szt.13. Kołdra i poduszka – 21 Szt.14. Narzuta – 21 Szt.15. Komplety powłok na pościel i prześcieradła. – 50 Szt.16. Pojemnik na brudną pościel – 1 Szt.17. Talerze obiadowe płytkie - 50 szt. 18. Talerze obiadowe głębokie - 50 szt. 19. Talerz deserowy - 50 szt.20. Filiżanki ze spodkami - 50 szt. 21. Bulionówki (flaczarki) - 100 szt. 22. Cukiernice – 15 szt.23. Kubki na herbatę – 50 szt. 24. Szklanki na wodę, sok – 50 szt.25. Salaterka okrągła 16 cm – 10 szt. 26. Salaterka okrągła 12 cm – 10 szt.27. Salaterka okrągła 24 cm – 10 szt.28. Półmisek owalny 35 cm – 10 szt.29. Półmisek owalny 29 cm – 10 szt.30. Dzbanek – 5 szt. 31. Zestaw sztućców w walizce 72 el/ 12 osób – 10 kpl. 32. Tace – 15 szt. 33. Deski do krojenia – 10 szt. 34. Blachy do pieczenia – 5 szt. 35. Dzbanuszki na mleko – 10 szt. 36. Waza – 10 szt. 37. Patery na ciasta i owoce – 20 szt. 38. Garnki – 3 kpl39. Wiadro ze stali nierdzewnej – 4 szt. 40. Termos stalowy z pompką –2 szt. 41. Zestaw nożyków do obierania – 3 szt. 42. Ubijak do ziemniaków – 3 szt. 43. Kosz do gotowania makaronu – 1 szt. 44. Wózek na odpady – 2 szt. 45. Zestaw - zmiotka ze szczotką – 2 szt. 46. Pojemnik termoizolacyjny z pokrywą 600x400x320 – 1 szt. 47. Pojemnik 325x176x200 z pokrywą i uszczelką – 3 szt. Szczegółowy opis wyżej wymienionego asortymentu znajduje się w Załączniku nr 1.1 do SWZ.„Dostawa i montaż drobnych akcesoriów w ramach wyposażeniado świetlic wiejskich”, obejmująca dostawę, wniesienie, lub/i zawieszenie w poszczególnych pomieszczeniach wskazanychprzez Zamawiającegozgodnie z wykazem poniżej:1. Talerze obiadowe płytkie - 250 szt.2. Talerzyki na ciasto – 150 szt. 3. Talerz deserowy – 300 szt. 4. Filiżanki ze spodkami – 200 szt.5. Bulionówki (flaczarki) – 250 szt. 6. Cukiernice – 2 szt. 7. Szklanki na wodę, sok – 250 szt. 8. Salaterka okrągła 12 cm – 50 szt. 9. Salaterka okrągła 24 cm – 15 szt. 10. Półmisek owalny 15 cm (śledziarka) – 50 szt. 11. Półmisek owalny 22 cm – 50 szt. 12. Półmisek owalny 29 cm – 15 szt. 13. Dzbanek – 50 szt. 14. Dzbanek plastikowy – 3 szt. 15. Miski metalowe – 30 szt. 16. Zestaw sztućców w walizce 72 el/ 12 osób – 20 kpl. 17. Tace – 10 szt. 18. Deski do krojenia – 10 szt. 19. Chochla do zupy duża – 1 szt. 20. Chochla do zupy mała – 2 szt. 21. Durszlak/wanna cedzakowa – 1 szt. 22. Ubijak do ziemniaków – 1 szt. 23. Tłuczek do mięsa – 2 szt. 24. Tarka jarzynowa – 2 szt. 25. Zestaw noży kuchennych – 1 szt. 26. zestaw na sół i pieprz – 10 kpl. 27. Serwetniki – 25 szt. 28. otwieracz do butelek – 15 szt. 29. Korkociągi – 5 szt. 30. Obrus – 26 szt. 31. Dzbanuszki na mleko – 2 szt. 32. Koszyk na pieczywo – 25 szt. 33. Klosz na ciasto z rantem – 25 szt. 34. Patery na ciasta i owoce – 25 szt. 35. Ociekacz na naczynia – 1 szt. Szczegółowy opis wyżej wymienionego asortymentu znajduje się w Załączniku nr 1.2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach