Miasto Łuków ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 798 30 00 wew. 140 , fax. 257982701
- Data zamieszczenia: 2021-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
Piłsudskiego 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 25 798 30 00 wew. 140, fax. 257982701
REGON: 711582380 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BUDYNKU LOKALNEGO CENTRUM ANIMACJI SPOŁECZNEJ ORAZ BUDYNKU MAGAZYNOWEGO - HANGARU NA SPRZĘT WODNY W ŁUKOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem niezbędnego wyposażenia w meble, sprzęt AGD, sprzęty i urządzenia porządkowe oraz utrzymania czystości, łazienkowe uchwyty dla osób niepełnosprawnych, zewnętrzne wycieraczki systemowe do obuwia oraz wyposażenie w sprzęt P.POŻ dla: 5.4.1. przebudowanego budynku świetlico – stołówki ze zmianą przeznaczenia na Lokalne Centrum Animacji Społecznej z lokalizacją na terenie Zalewu Zimna Woda, 5.4.2. przebudowanego budynku magazynowego (hangaru) z odtworzeniem jego funkcji jako wypożyczalni wodnego sprzętu sportowo – rekreacyjnego z lokalizacją na terenie Zalewu Zimna Woda, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odnowa zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków” współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich. 5.5. Przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem dostawę, montaż oraz uruchomienie wyposażenia: 5.5.1. budynku Lokalnego Centrum Animacji Społecznej, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń sanitarnych, socjalnych i gospodarczych, szatni, zaplecza kuchennego, sali warsztatów kulinarnych, pokoju instruktorów, administracji oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim. 5.5.2. budynku magazynowego - hangaru, którego zakres rzeczowy obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu AGD, mebli i akcesoriów do pomieszczeń socjalnych, gospodarczych, administracyjnych, ratowników, na sprzęt pływający i narciarski, węzła sanitarnego oraz dostawę sprzętów komunalnych, PPOŻ i sporządzeniem instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z dostawą i montażem wszelkich oznaczeń, tabliczek, itp. wymaganych przedmiotową instrukcją. Każdy sprzęt elektroinstalacyjny winien posiadać instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim. 5.6. Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do dokonania pomiarów pomieszczeń, w których realizowany będzie przedmiot Zamówienia w celu weryfikacji wymiarów mebli. 5.7. W ramach zadania Wykonawca dostosuje dostarczane meble (średnica otworów, lokalizacja) do urządzeń sanitarnych tj. umywalki, wężyki, kolanka objęte dostawą wg oddzielnego Zamówienia. 5.8. Wszystkie dostarczone materiały, montowane urządzenia i elementy wyposażenia, muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w Polsce i posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem. 5.9. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy uszkodzone lub zabrudzone zostaną elementy budynku np. stolarka drzwiowa, ściany, podłogi, inne Wykonawca robót zobowiązany będzie do naprawienia szkody i przywrócenie do stanu pierwotnego. 5.10. Dostarczone meble, sprzęt AGD, P.POŻ oraz pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach i miejscach, wg rzutów wskazanych w dokumentacji projektowej lub wskazanych przez Zamawiającego. 5.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. 5.12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ. 5.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta,patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiającydopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałówlub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiałylub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożeniastosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów,pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczanyprzez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów luburządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 5.14. Miejscem dostawy jest: Teren Zalewu Zimna Woda przy ul. Turystycznej, 21-400 Łuków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA SYSTEMU OBSŁUGI PŁYWALNI W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa mebli w ramach projektu „Dostępna szkoła”
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2022-12-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych w budynku Prokuratury Regionalnej w Lublinie
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa drobnych akcesoriów w ramach wyposażenia budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa wyposażenia pracowni hotelarskiej zlokalizowanej przy Zespole Szkół im. Adama Naruszewicza w Janowie Podlaskim
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury obszaru zdegradowanego poprzez budowę budynku pełniącego funkcje społeczne w Gminie Izbica"
Dodano: 2021-03-25 - Dostawa wyposażenia do mieszkania chronionego w Ciotuszy Starej w projekcie pn. „Przebudowa budynku szkoły w Ciotuszy Starej na mieszkanie chronione”
Dodano: 2021-02-17 - Dostawa i montaż wyposażenia dwóch pracowni językowych w CKZiU w Chełmie oraz ZSEiT w Chełmie w ramach projektu pn.: „Dostosowanie sposobu kształcenia do potrzeb rynku pracy – wyposażenie szkół zawodowych i ustawicznych Miasta Chełm” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020
Dodano: 2021-02-04