Przetargi.pl
Wynajem sprzętu do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010

Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
    REGON: 27628582700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu do zimowego utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą operatorską do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010, na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie, Pilicy i Szczekocinach. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3.Piaskarko-Solarka PIAST - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 4.Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 6.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 7.Ciągnik rolniczy + pług - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 4 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 3.Piaskarko-Solarka PIAST - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4.Pług wirnikowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 5.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 6.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 5 szt. 7.Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: 1.Piaskarko - Solarka P-1 - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 2.Koparko - ładowarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 2 szt. 3.Równiarka - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. 4.Pług lemieszowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 3 szt. 5.Pług Klinowy - wymagana ilość jednostek sprzętowych - 1 szt. Szczegółowy wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania usług na terenie poszczególnych Obwodów Drogowych Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu przedstawia jednocześnie: Załącznik Nr 1 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 1 w Kądzielowie Załącznik Nr 2 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy Załącznik Nr 3 A do SIWZ - dotyczy Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia przedstawia specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg w sezonie 2009/2010. Zakres wykonywanych robót na sezon zimowy 2009/2010 zostanie przekazany operatem zimowego utrzymania dróg stanowiącego integralny dokument Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: 1) dysponują sprzętem wg wymagań określonych w sekcji III SIWZ (UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno Zadanie, ilość i rodzaj wymaganego sprzętu ulega zsumowaniu zgodnie z wykazem dla poszczególnych Zadań - Obwodów Drogowych) 2)posiadają odpowiednie uprawnienia do obsługi sprzętu oraz licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) dotyczy tylko Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie Nr 1, na terenie Obwodu Drogowego w Zawierciu- Kądzielowie: - posiadają nośniki (samochody) pod pługopiaskarki, które posiadają najwyżej pięcioletni okres eksploatacji (rok produkcji wg dowodu rejestracyjnego) W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt VII specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : - wypełniony formularz oferty wraz z zestawieniem cen jednostkowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1A , 2 i 2A, 3 i 3A do specyfikacji - oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji - zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, wraz z załączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem, niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji) - odpowiednie dokumenty uprawniające do obsługi sprzętu - licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli takowe występują W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą: za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa: oświadczenie oferenta, które stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach