Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
ul. Sienkiewicza 34 34
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
REGON: 27628582700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2009/2010 w ilości do 10.000 Mg, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Piasek powinien mieć granulację 0,1 - 1mm zgodnie z wymogiem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005 r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). Dostawy piasku będą realizowane na Obwód Drogowy Nr 1 w Kądzielowie/Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, Obwód Drogowy Nr 2 w Pilicy, ul. Żarnowiecka 47 i Obwód Drogowy Nr 3 w Szczekocinach, ul. Włoszczowska 2a. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1A ; 2 i 2A; 3 i 3A do niniejszej specyfikacji) - oświadczenie wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli takowe występują - zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji) W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości , co do jej prawdziwości , a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna ) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy , którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa: oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W toku prowadzonego postępowania przetargowego Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami pisemnie lub za pomocą faksu. Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie. Korespondencję w formie faksu wykonawcy zobowiązani są przesyłać na numer faxu (032) 67 107 73 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Powyższe nie dotyczy oferty, która dla swej ważności musi być złożona w formie pisemnej. Wykonawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji. Zamawiający wyjaśni treść specyfikacji, chyba, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Treść zapytań, wraz z wyjaśnieniami, zostanie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. Gdy w wyniku modyfikacji niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonaną modyfikację a także informację o przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie przekaże wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest : Andrzej Gumułka - Kierownik Wydziału Dróg - tel. (032-67-10-765 wew. 40
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa kruszyw
Dodano: 2015-02-26 - Dostawa piasku (o uziarnieniu do 2 mm wg BN-87/6774-04) do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-19 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-19 - Dostawa kruszyw
Dodano: 2014-04-25 - Dostawa materiałów sypkich do budowy warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych
Dodano: 2014-02-11 - Dostawa piasku płukanego
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa piasku (o uziarnieniu do 2 mm wg BN-87/6774-04) do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-09-20 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-09-06