Przetargi.pl
Wymiana windy w SPZZOZ w Staszowie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48158643241 , fax. +48158646876
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. 11 Listopada 78
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48158643241, fax. +48158646876
    REGON: 00030239100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana windy w SPZZOZ w Staszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wymiana windy w SPZZOZ w Staszowie w ramach zadania „Wymiana istniejącego dźwigu osobowego w budynku SPZZOZ w Staszowie celem optymalizacji dostępności do rehabilitacji zawodowej, społecznej i leczniczej osób niepełnosprawnych”. 2.W zakres zamówienia wchodzi: zakup nowej windy osobowej, demontaż istniejącej windy, montaż zakupionej windy wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację windy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki: dokumentacja techniczna (załącznik numer 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik numer 3 do SIWZ). 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie z opisem zawartym w siwz, umowie, w dokumentacji technicznej (załącznik numer 1) oraz zgodnie z: aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi normami technicznymi, obowiązującymi przepisami i aprobatami technicznymi, w zakresie, terminach i na zasadach określonych w niniejszej umowie, należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami, wskazówkami i zaleceniami inspektorów nadzoru, uzgodnieniami z Zamawiającym. 5.Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i innymi informacjami niezbędnymi do przygotowania oferty znajdującymi się w załączniku - (Dokumentacja techniczna). 6.Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia (po uprzednim uzgodnieniu jej terminu z przedstawicielem Zamawiającego) celem oszacowania na własną odpowiedzialność zakresu robót, kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym, Zamawiający nie narusza art. 9a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalając termin składania ofert tożsamy z minimalnym terminem składania ofert określonym w ustawie Pzp. 7.Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266). 8.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45313100-5, 45310000-3. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu, zawierającego zestawienie materiałów i sprzętu, odpowiadający co do zakresu opisowi przedmiotu zamówienia dostarczonego przez Zamawiającego. Kosztorys należy przedłożyć w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej edytowalnej (format pliku xls). Kosztorys musi być sporządzony zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami kosztorysowania robót budowlanych opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej, a wartości poszczególnych elementów robót powinny odzwierciedlać koszty wykonania tych elementów. 11.Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp. 12.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP wymaga by czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, w szczególności: prace demontażowe i rozbiórkowe, roboty wykończeniowe, roboty w zakresie szybu windowego, roboty w zakresie demontażu starego dźwigu, roboty w zakresie montażu dźwigu osobowego, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający, najpóźniej w terminie 4 dni od daty przekazania placu budowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 13.Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 14.Zamawiający zgodnie z delegacją art. 24aa u.p.z.p. dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz oferty. b)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. d)Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. e)Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp. – (jeżeli Wykonawca dokonał takiego zastrzeżenia w swojej ofercie). f)Aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu – W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. g)Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. Grupa kapitałowa: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z informacją, iż członkowie grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty w danym postępowaniu) lub braku przynależności do tej samej grup/y kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów i złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z treścią art. 4 pkt 14 w/w ustawy poprzez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej i złożeniu odrębnych ofert może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może załączyć w/w oświadczenie wraz ze składaną ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach