Przetargi.pl
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachu na budynku komunalnym Minoga 5

Gmina Skała ogłasza przetarg

  • Adres: 32-043 Skała, ul. Rynek 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3891098 , fax. 012 3891098 w. 104
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skała
    ul. Rynek 29 29
    32-043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 012 3891098, fax. 012 3891098 w. 104
    REGON: 00054755000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachu na budynku komunalnym Minoga 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana więźby dachowej i pokrycia dachu na budynku komunalnym Minoga 5 Szczegółowy zakres robót: - demontaż więźby dachowej i montaż nowej, - demontaż pokrycia dachu z dachówki ceramicznej i wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki powlekanej w arkuszach koloru ciemna czerwień o pow. 205M2, - demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i montaż nowych, - rozbiórka ścian i wykonanie nowych. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia winien również wykonać: - oznakowanie i właściwe zabezpieczenie terenu budowy, - zabezpieczenie pomieszczeń na I piętrze budynku przed zalaniem w przypadku opadów atmosferycznych, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót z wywiezieniem powstałego z rozbiórki gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 pzp, 5)w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zadania polegające na wymianie więźby dachowej i pokrycia dachu o wartości min. 50 000, 00 zł, 6)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 100 000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie - załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c). dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości minimum 2 zadania z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z punktem V podpunkt 5, e) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zgodnie z punktem V podpunkt 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach