Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPS ul. Kluzeka 6 w Krakowie

Dom Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-222 Kraków, ul. Kluzeka 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4152592 , fax. 12 4447062
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Kluzeka 6 6
    31-222 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4152592, fax. 12 4447062
    REGON: 00029432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskluzeka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPS ul. Kluzeka 6 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPSul. Kluzeka 6 w Krakowie Zakres robót : I. Roboty rozbiórkowe wykucie z muru stolarki okiennej wykucie z muru stolarki drzwiowej demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych II. Montaż stolarki montaż stolarki okiennejPCV montaż stolarki drzwiowej aluminiowej III Elementy ślusarkie montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej wraz z zaślepkami montaż klamko - pochwytów w drzwiach aluminiowych, , zamków drzwiowych, dostarczenie dodatkowych 30 szt klamek aluminiowych z zamkami na kluczyk do okien i drzwi balkonowych ( możliwość wymiany klamek w oknach ) Montaż parapetów wewnętrznych nakładkowych wraz z zaślepkami IV Tynki i oblicowania uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z malowaniem ościeży uzupełnienie tynków zewnętrznych ościeży wraz z ociepleniem i tynkiem zewnętrznym silikatowym w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym uzupełnienie okładzin ściennych płytkowych na ościeżach w łazienkach V Wywóz gruzu oraz zdemontowanej stolarki wraz opłatami ponoszonymi przez Wykonawcę VI Posprzątanie terenu budowy VII. Wykonanie dokumentacji powykonawczej obrazującej przebieg prac i zawierającą opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik załączniku nr 1 do SIWZ,oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Kwota wadium wynosi 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 17.08.2016r. godzina 14:00. 4.Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 09 1020 2892 0000 5402 0589 8764 . w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu 7/2016 -przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 5.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie, która powinna zostać opisana : wadium do przetargu 7/2016. 1.Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art 45 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długośc okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskluzeka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach