Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
- Data zamieszczenia: 2016-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg powiatowych nr 1129K Kąpiele Wielkie - Dłużec do drogi nr 794 w m. Kąpiele Wielkie w km 0+000 - 3+076 oraz 1132K Kąpiołki - Poręba Dzierżna w m. Miechówka i Poręba Dzierżna w km 1+732 - 5+642 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie dróg powiatowych nr 1129K Kąpiele Wielkie - Dłużec do drogi nr 794 w m. Kąpiele Wielkie w km 0+000 - 3+076 oraz 1132K Kąpiołki - Poręba Dzierżna w m. Miechówka i Poręba Dzierżna w km 1+732 - 5+642. W stanie istniejącym drogi są ciągiem komunikacyjnym o dwóch kierunkach ruchu. Przedmiotowe drogi są drogami powiatowymi, o średnim natężeniu ruchu - KR2. W ramach zadania zostanie wykonane: - wzmocnienie i odnowa nawierzchni jezdni (odtworzenie podbudowy jezdni do KR2 w ilości około 26 000 m2, ułożenie warstwy wiążącej z MMA w ilości około 37 500 m2 oraz ścieralnej z MMA w ilości około 37 900 m2), - chodniki (perony) przy przystankach komunikacyjnych, - miejsca postojowe o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, - remont i modernizacja oświetlenia ulicznego - wymiana starych opraw na nowe z energooszczędnymi źródłami światła oraz montaż solarnych lamp ledowych (załącznik nr 10); w ciągu drogi powiatowej nr 1129K w km 0+300 - 2 szt. lamp solarnych, w km 1+500 - 2+000 - 5 szt. lamp solarnych, w km 2+100 - 2+900 - 10 szt. lamp solarnych, w ciągu drogi powiatowej nr 1132K na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr K120658 Zagumnie za cmentarz - 7 szt. lamp solarnych, - renowacja rowów, - odbudowa poboczy gruntowych, - poprawa jakości oznakowania pionowego poprzez wymianę znaków na nowe, - remont przepustów, - modernizacja zjazdów na posesje, - wykonanie oznakowania poziomego, - wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: 1 komplet znaków aktywnych D-6, poręcze ochronne, bariery ochronne - (załącznik nr 10); - montaż wiat przystankowych zlokalizowanych w Porębie Dzierżnej pomiędzy posesjami nr 188 i 187, w Miechówce przy posesji nr 49, w Kąpielach Wielkich przy posesjach nr 99, 167, 213 i 239. Wiaty powinny być wykonane w wersji dwumodułowej o wymiarach: dł. 3 m, szerokość 1,37 m, wys. 2,4 m; z zamkniętych profili stalowych o przekroju kwadratu i prostokąta, konstrukcji ocynkowanej ogniowo i lakierowanej proszkowo. Dach powinien być wykonany z poliwęglanu komorowego przyciemnianego a ściany ze szkła hartowanego o gr. 9 mm. Ponadto siedzisko i oparcie powinno być wykonane z listew drewnianych a wiata wyposażona w kosz na śmieci mocowany do konstrukcji wiaty lub wolnostojący oraz ramkę na rozkład jazdy. Zamawiający wymaga, aby warstwa wiążąca nawierzchni jezdni, została wykonana z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W 50/70 natomiast warstwa ścieralna z mieszanki AC11S 35/50. Nie dopuszcza się wykorzystania destruktu asfaltowego do sporządzenia ww. mieszanek mineralno - asfaltowych. Rodzaj użytych mieszanek MMA obowiązuje dla całego zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia. Do wykonania podbudowy nawierzchni jezdni, należy użyć kruszywa dolomitowego - mieszanki 0/31,5 mm o ciągłym uziarnieniu. Ponadto dopuszcza się zastosowanie kruszywa dolomitowego - mieszanki 0/63 mm. Wszystkie wbudowywane materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości itp. oraz dopuszczenia do wykorzystania w budownictwie a przed ich wbudowaniem uzyskać uprzednią zgodę/akceptację Zamawiającego. Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań w zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Kosztorys ślepy. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego kosztorysu ślepego - załącznik nr 6 do SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania wykonany na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga aby w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi oraz gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 130.000,00 PLN (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zarządu Drogowego w Olkuszu - Bank Pekao S.A. nr konta 14 1240 4748 1111 0000 4869 7828. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu rękojmi i gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPS ul. Kluzeka 6 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja wybranych pomieszczeń w budynku przy ul. Jodłowej 12 w Krakowie, na pomieszczenia przychodni weterynaryjnej w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wraz z dostawą wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w ramach poszerzenia istniejącego przedszkola w parterze budynku szkolno-przedszkolnego w Przytkowicach
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-06 - Kompleksowy remont dachu pawilonu A-0 wraz z wymianą instalacji odgromowej oraz instalacji ogrzewania rynien - etap III-KC-zp.272-298/16
Dodano: 2016-06-27 - Termomodernizacja budynku OSP w Przeciszowie
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach - etap III
Dodano: 2016-06-15 - Montaż nasad kominowych na dachu budynku B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego- Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Medycznej 9. Sprawa znak: 141.2711.65.2016
Dodano: 2016-06-07 - Remont budynku przychodni zdrowia przy ul. Dunajewskiego 5 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-07 - BZP.271.19.2016 wykonanie parku ćwiczeń wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami dla zadania nr 2014-04 o nazwie: Park ćwiczeń gimnastycznych w Zakopanem w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem
Dodano: 2016-06-03