Przetargi.pl
BZP.271.19.2016 wykonanie parku ćwiczeń wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami dla zadania nr 2014-04 o nazwie: Park ćwiczeń gimnastycznych w Zakopanem w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.19.2016 wykonanie parku ćwiczeń wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami dla zadania nr 2014-04 o nazwie: Park ćwiczeń gimnastycznych w Zakopanem w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia: wykonanie przy ul. Przewodników Tatrzańskich parku ćwiczeń wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami dla zadania nr 2014-04 o nazwie: Park ćwiczeń gimnastycznych w Zakopanem w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. 3.1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1 .Zagospodarowanie i urządzenie placu budowy, 2. Wycinkę zieleni kolidującej z projektowana inwestycją, 3. Rozbiórkę wszystkich kolidujących z inwestycja naniesień, 4.Wszelkie prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji obiektu, 5.Budowę parku ćwiczeń wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi i przyłączami i urządzeniami wewnętrznymi w tym -instalacji elektrycznych oświetleniowe, -instalacji wody, -instalacji sanitarne, -instalacji drenażu i kanalizacji deszczowej, -instalacji monitoringu, -przyłącza wodociągowego, -przyłącza sanitarnego, -przebudowę lub zabezpieczenie przyłączy i elementów sieci: energetycznej, teletechniki, -budowę ogrodzenia, 3.2.Zakup, dostawę i montaż wyposażenia objętego dokumentacja projektową niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania obiektów w tym urządzeń do ćwiczeń: Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym: -siedzisk drewnianych, -stojaków na rowery, ` -zdroju poidła, 3.3.Zakup, dostawę i nasadzenie zieleni objętej dokumentacją projektową. 3.4.Zakup, dostawę i nasadzenie zieleni równoważącej wycinaną, zgodnie z decyzją na wycinkę posiadaną przez Inwestora w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Uwaga! Wykonawca składając ofertę powinien zwrócić uwagę na zmieniony zakres robót w tym wyłączonych z wykonania na zasadzie wprowadzenia zmian nieistotnych do projektu budowlanego wg poniższego wykazu : 1)Ogrodzenie gabionowe: -Rezygnacja z ogrodzenia gabionowego w 90% -Pozostawienie wejść z elementami drewnianymi na działkę -Pozostawienie miejsca wypoczynkowego w centralnej części założenia -Rezygnacja z gabionów szerokości 500mm z elementami drewnianymi -Rezygnacja z obudowy automatów vendingowych 2)Fundamenty -Likwidacja fundamentów pod kosze gabionowe w 90% -Nowa lokalizacja stóp fundamentowych dla ogrodzeń panelowych 3)Nawierzchnie -Zamiana czarnej kostki granitową na kostkę brukową -Rezygnacja z deski kompozytowej -Zamiana szarej kostki granitowej na kostkę brukową -Zamiana nawierzchni tartanowej na płyty nawierzchni bezpiecznej 100x100 z obrzeżami 50x50 -Wykonanie dodatkowej powierzchni nawierzchni bezpiecznej przy ściance wspinaczkowej 4)Instalacja eNN -Rezygnacja z oświetlenia bocznego wraz z okablowaniem i rurami osłonowymi -Rezygnacja z oświetlenia pionowego oświetlającego zieleń wraz z okablowaniem i rurami osłonowymi -Pozostawienie instalacji latarni parkowych 5)Kanalizacja deszczowa -Zamiana odwodnienia liniowego obwodzącego plac treningowy A i B na wpust podwórkowy z syfonem i osadnikiem zlokalizowany w centralnej części placów 6) Ogrodzenie panelowe -Zamiana ogrodzenia gabionowego na ogrodzenie panelowe obsadzone obustronnie, żywopłotem z buka pospolitego (fagus silvaticaI) 7)Wyposażenie -Rezygnacja z automatów vendingowych -Rezygnacja z pojemników do gromadzenia odpadów stałych Wykonawcę obowiązuje: -Ustanowienie i opłacenie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym łącznie z budową przyłączy lub likwidacją kolizji,z istniejącą infrastrukturą podziemną wykonywaną przez Wykonawców innych niż Oferent ( Sewik, Tauron, Orange, Geotermia Podhalańska itp.) -Ustanowienie i opłacenie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień budowlanych innych niż posiada kierownik budowy i objecie kierownictwem tych robót, -Zapewnienie geodezyjnej obsługi obiektów łącznie z ich wytyczeniem, -Zapewnienie obsługi geotechnicznej i w razie konieczności geologicznej, -Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosku do zarządcy sieci wodociągowej i sanitarnej umożliwiającej wykonanie przyłączy, łącznie z aktualizacja warunków przyłączenia. -Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosku do zarządcy sieci energetycznej umożliwiającej Zamawiającemu zawarcie umowy o wykonanie przyłącza łącznie z aktualizacją w razie potrzeby warunków przyłączenia, -Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosku do zarządcy sieci teletechnicznej umożliwiającej Zamawiającemu zawarcie umowy o wykonanie przyłącza, łącznie z aktualizacją w razie potrzeby warunków przyłączenia, -Opracowanie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność realizacji z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania. -Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów do zawarcia umów o dystrybucję i dostawę mediów oraz montażu urządzeń opomiarowania w tym: -potwierdzenia odbioru wykonanego przyłącza e.n.n.; -potwierdzenia odbioru wykonanego przyłącza wodociągowego; -potwierdzenia odbioru wykonanego przyłącza sanitarnego; -protokołów zdawczo-odbiorczych do ww -Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie dla Inwestora ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PBW+ STWOR) bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej (PBW) w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (PBW), gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy wartości oszacowanego drewna pochodzącego ze ścinki drzew kolidujących z wykonywana inwestycją na warunkach określonych w umowie. Drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 29/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 22.02.2016 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w umowie i będzie stanowiło własność Wykonawcy, Drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane. ( Zarządzenie Burmistrza opublikowane jest na stronie www.zakopane.eu -BIP-Zarządzenia Burmistrza 2016 r.). Obiekt, a w szczególności urządzenia powinny spełniać wymagania stawiane urządzeniom służącym rekreacji na placach zabaw, sposoby montażu zapewniające bezpieczne ich użytkowanie znajdują się w Polskich Normach z grupy PN-EN 1176: 2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, w tym PN-EN 1176-2: 2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek oraz PN-EN 1176-7: 2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 7: Wytyczne instalowania, kontroli, konserwacji i eksploatacji. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, wyposażenie i urządzenia objęte przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wymaga aby wykonawca z którym zostanie zawarta umowa sporządził i dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy do 14 dni od daty podpisania umowy i przedłożył go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji robót. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik nr 1 do siwz ) wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkt pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu braku udowodnienia ich równoważności. Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się -Projekt budowlano-wykonawczy (PBW) -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 8 000,00 zł( słownie: osiem tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 czerwca 2016 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 czerwca 2016 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art. 11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach