Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: zampub@pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rekrutacja na stanowisko Kierownika projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 4.1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rekrutacja na stanowisko Kierownika projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa , realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Projekt ma zasięg ogólnopolski. Projekt jest skierowany do osób zainteresowanych kształceniem ustawicznym na kierunku budownictwo (1176 osób) oraz absolwentów szkół średnich (216 osób). Okres realizacji projektu : 03.08.2009r. - 31.12.2015r. Głównym celem projektu jest poprawa potencjału rozwojowego PK poprzez wzmocnienie i dostosowanie oferty edukacyjnej w dziedzinie budownictwa do potrzeb gospodarki opartej na wiedzy do roku 2015. Celami szczegółowymi projektu są : - przygotowanie i realizacja 9 szkoleń z zakresu budown. o oczekiwanej tematyce z zakresu budownictwa - modyfikacja studiów na kierunku budownictwo stopnia I i II - przeprowadzenie po 2 edycje zmodyfikowanego kierunku budownictwo stopnia I i II do roku 2015 w języku angielskim - podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej (przez organizację specjalistycznych kursów z jęz. angielskiego). Wykonawca będzie odpowiedzialny za : 1. administrację projektu, 2. finanse projektu 3. promocję projektu i rekrutacja 4. przygotowanie i realizacje studiów podyplomowych 5. ochronę danych osobowych Kierownik będzie kontrolował realizację działań we wszystkich w/w obszarach, zajmował się koordynacją działań oraz w taki sposób organizował działania by zrealizować założone cele projektu, w tym. m.in.: -prowadzenie korespondencji z MNiSW -komunikacja z MNiSW (mailowa, telefoniczna, faxowa, osobista) -zawieranie umów -zbieranie i przesyłanie danych typu PEFS -zatwierdzanie wszystkich dokumentów związanych z projektem (np. karty pracy, wnioski o płatność, dokumenty sprawozdawcze) -prowadzenie biura projektu -kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu -realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu -koordynacja prawidłowej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami -koordynacja przygotowywania sprawozdań z realizacji projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Rektorem, Kanclerzem, Kwestorem PK w celu bieżącego przekazywania informacji o zaawansowaniu działań projektu oraz dotrzymywania terminowości w działaniach związanych z realizacją projektu -sporządzanie harmonogramów prac -organizacja i podział zadań oraz ustalanie zakresu współpracy pomiędzy osobami lub jednostkami realizującymi projekt -nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie merytorycznym oraz zgodności z przyjętym harmonogramem i planem działań -prowadzenie nadzoru nad dokumentami i korespondencją projektową w zakresie spraw merytorycznych i formalno-prawnych -nadzór nad zbieraniem danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu -nadzór nad prowadzeniem postępowań o udzielnie zamówień publicznych związanych z realizacją zadań projektu -monitoring realizacji działań projektu: szkoleń, studiów I i II stopnia,specjalistycznych kursów -kontaktowanie się z uczestnikami projektu -kontrola pracowników zaangażowanych w projekcie -ustalanie z pracownikiem od promocji i rekrutacji strategii promocyjnej -nadzór nad działaniami informującymi, promującymi, rekrutacyjnymi -udział w procedurach rekrutacyjnych -nadzór nad prowadzeniem strony internetowej projektu, w tym dbałość o aktualne dane -koordynowanie archiwizacji dokumentacji projektowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Realizacja zamówienia może być powierzona osobie posiadającej następujące kwalifikacje i umiejętności : - Wykształcenie wyższe -Co najmniej 15-letni staż pracy - Stopień naukowy co najmniej dr habilitowanego, w zakresie inżynierii lądowej - Co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem w szkolnictwie wyższym na poziomie co najmniej wydziału - Doświadczenie związane z uczestnictwem w pracach organów nadzorczych spółek prawa handlowego 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - jeżeli dotyczy 4 wykaz osób - Załącznik nr 3 do SIWZ 5 pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik Inne dokument zalecane do złożenia wraz z ofertą : 1 dokument potwierdzający ukończenie studiów lub dokument potwierdzający posiadanie stopnia lub tytułu naukowego 2 dokument potwierdzający posiadanie stopnia lub tytułu naukowego w zakresie inżynierii lądowej 3 dokument potwierdzający 3-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem w szkolnictwie wyższym na poziomie co najmniej wydziału 4 dokument potwierdzający doświadczenie związane z uczestnictwem w pracach organów nadzorczych spółek prawa handlowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02