Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
REGON: 00102088400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne ; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul. dr. Pieniężnego 24 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul. dr. Pieniężnego 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 1 do SIWZ) wraz z przedmiarem robót i innymi załącznikami oraz Projekt umowy (stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym, czy skorzysta z prawa opcji, jednak nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego Zlecenia w formie pisemnej (określającego w szczególności zakres zamówienia oraz dokładną datę realizacji), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do jego wykonania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z Formularzem ofertowym przedkłada dokument(y) potwierdzający(e) spełnienie kryterium oceny ofert dotyczące współczynnika przenikania ciepła dla zastosowanych okien zgodnie z normą wyrobu PN-EN 14351-1+A2 tj. opis, karty katalogowe, specyfikacje techniczne producenta okien itp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 8 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08