Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 73-200 Choszczno, ul. Niedziałkowskiego 4a
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7652438, 7657211 w 143 , fax. 095 7652410
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Niedziałkowskiego 4a 4a
73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7652438, 7657211 w 143, fax. 095 7652410
REGON: 21037354300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SP ZOZ W CHOSZCZNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku SP ZOZ w Choszcznie w ilości podanej w załączniku nr 2 do SIWZ oraz z wytycznymi wynikającymi z zał. nr 6 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: ? Wykucie z muru ościeżnic drewnianych wraz z podokiennikmi ? Dostawa i montaż okien z PCV z obróbką obsadzenia ? Dostawa i osadzenie podokienników PCV wewnętrznych ? Utylizacja zdemontowanych elementów, gruzu i nieczystości ? Wykonanie prac wykończeniowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie poniższych warunków: ? Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień ( np. koncesje, zezwolenia i licencje); ? Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; ? Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; ? Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: ? Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1., ? Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, ? Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, ? Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, ? Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. ? Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: ? Jeżeli jest niezgodna z ustawą; ? Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3, ? Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; ? Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, ? Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, ? Zawierającą błędy w obliczeniu ceny. ? Który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; ? Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki w/w zostały przez Wykonawcę spełnione. Nie spełnienie chociaż jednego z w/w warunków wyklucza Wykonawcę z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: ? Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ; ? Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy PzP, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ( zał. nr 3 do SIWZ). ? Zatwierdzony projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) ? Zatwierdzona specyfikacja techniczna ( załącznik nr 6 do SIWZ) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt. 1 Ust. 1 pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; ust. 1 pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 6. Inne wymagane dokumenty. Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatów i/lub świadectwa badania potwierdzające stawiane wymagania co do okien tj: Przepuszczalność powietrza min. 3 Wodoszczelność min. 8A Obciążenie wiatrem min. C3 Profil okna pięciokomorowy U1,1 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wymianę stolarki okiennej o powierzchni 465,58 m2
Dodano: 2016-05-18 - WYMIANA NAŚWIETLI I MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU NR 83 5013 W MRZEŻYNIE
Dodano: 2016-01-20 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA PCV I RENOWACJA DRZWI WEJŚCIOWYCH ZEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 24 5013 W MRZEŻYNIE
Dodano: 2016-01-14 - Wymiana okien w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Szczecinie
Dodano: 2014-08-13 - Wymiana stolarki okiennej o powierzchni 622,81 m2 w budynkach komunalnych należących do zasobu Miasta-Gminy Stargard szczeciński
Dodano: 2014-06-02 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w komunalnych zasobach mieszkaniowych Gminy Złocieniec zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Złocieńcu
Dodano: 2014-06-02 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA PCV W BUDYNKACH NR 2 i 14 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3937 W MRZEŻYNIE
Dodano: 2013-10-11 - Remont budynku Nr 7/4370 kuchni - stołówki
Dodano: 2013-10-09 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasta Stargard Szczeciński zarządzanych przez Stargardzkie TBS. Wymianie podlega 158,78 m2 okien.
Dodano: 2013-06-21 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasta Stargard Szczeciński zarządzanych przez Stargardzkie TBS. Wymianie podlega 158,78 m2 okien
Dodano: 2013-06-03