"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3213760 , fax. 091 3212314
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
ul. Nowowiejskiego 2 2
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3213760, fax. 091 3212314
REGON: 00028826000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa róznych produktów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa różnych produktów spożywczych. Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. posiadają koncesję lub zezwolenie na prowadzenie przedmiotowej działalności 2.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji. 3.Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.1.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy i pkt 1.2 niniejszego rozdziału, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 4.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca winien okazać dokument potwierdzający wprowadzony HCCAP- certyfikat dotyczy zadań nr 3,4 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Wykaz narzędzi jakimi Wykonawca posłuży się do realizacji przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3 do SIWZ 1.8.Wykaz dostaw realizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach, zgodnych z przedmiotem zamówienia- załącznik nr 4 do SIWZ 1.9.Parafowany projekt umowy- załącznik nr 5 do SIWZ 1.10.Wypełniony załącznik nr 1- oferta, oraz załącznik nr 6- formularz asortymentowy - do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieczywa i ciasta
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sukcesywna artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie AG/BZ/272-22/2016
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa żywności i opakowań jednorazowych dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawy wędlin
Dodano: 2016-07-12 - Dostawy mięsa
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa żywności i opakowań jednorazowych dla SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa produktów żywnościowych.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie
Dodano: 2016-04-21