Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA PCV W BUDYNKACH NR 2 i 14 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3937 W MRZEŻYNIE

Jednostka Wojskowa 3294 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3823509 , fax. 094 3823758
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3294
    ul. Połczyńska 32 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3823509, fax. 094 3823758
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA PCV W BUDYNKACH NR 2 i 14 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3937 W MRZEŻYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w celu spełnienie podstawowych wymogów izolacyjności cieplnej w budynkach nr 2 i 14 usytuowanych na terenie zamkniętym Jednostki Wojskowej 3937 w Mrzeżynie. 2.Wymianie podlega: 47,78 m2 okien w budynku nr 2 i 65,10 m2 okien w budynku nr 14 3.Zakres robót budowlanych obejmuje: a)Zakres robót wymiany drewnianej stolarki okiennej na PCV: -rozebranie obróbek z blachy ocynkowanej podokienników zewnętrznych; -wykucie wewnętrznych drewnianych parapetów; -wymiana okien skrzynkowych na okna PCV wraz z wykonaniem obróbek tynkowych ościeży, nadproży; -osadzenie podokienników PCV dł. śr. 150 cm (szer. do 300 mm, gr. min. 30 mm ); -uzupełnienie spadków podokiennych zewnętrznych z zaprawy cementowej M-15, -wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej 0,55 mm; b)Roboty towarzyszące i pomocnicze: -zabezpieczenie, oznakowanie terenu budowy; -roboty porządkowe w budynku i na terenie przyległym do budynku po zakończeniu robót; -wywiezienie przez Wykonawcę robót powstałych odpadów poza teren jednostki wojskowej na miejsce do tego przeznaczone z godnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa. 4.Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia w tym roboty towarzyszące i prace tymczasowe określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty: STWiOR, przedmiary robót, rysunki - dla bud. nr 2 i 14
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, zero groszy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w Rozdziale 11 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawiera Rozdział 8 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach