Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Publicznym Gimnazjum w Łaniewie

Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7673274 , fax. 089 7673274
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
    ul. Krasickiego 1 1
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7673274, fax. 089 7673274
    REGON: 00053822500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Publicznym Gimnazjum w Łaniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV i wymiana stolarki drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Publicznego Gimnazjum w Łaniewie. Zakres zamówienia : 1)Wymiana okien drewnianych na nowe okna z PCV (szt.45); 2) Otynkowanie ościeży; 3) Wymiana drzwi na aluminiowe (szt. 5); 4) Wymiana ościeżnic drewnianych na metalowe (szt. 12); 5) Wymiana skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych (29 szt.);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie : dwa tysiące złotych). Termin wniesienia wadium: do 14.07.2009r. do godz. 9:30 .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział dostawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków dostawca składa oświadczenia i dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg formuły spełnia/nie spełnia zgodnie ze złożeniem wymaganych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oferent załącza - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; 3.Dowód wniesienia wadium; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg formuły spełnia /nie spełnia zgodnie ze złożeniem wymaganych oświadczeń i dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach