Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez Zespół Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12.

Zespół Szkół Warsztaty Szkolne ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Kupnera 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 645 26 69 , fax. 0-89 645 27 51
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Warsztaty Szkolne
    ul. Kupnera 12 12
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 645 26 69, fax. 0-89 645 27 51
    REGON: 00023446500026
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez Zespół Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane prowadzone w budynkach Zespołu Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12 w zakresie: wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez Zespół Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pod nazwą Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez Zespół Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - demontaż parapetów zewnętrznych istniejących - wymiana istniejących okien drewnianych na okna PCV w kolorze białym (profile ram, skrzydeł i ościeżnic - pięcio lub sześcio-komorowe, rozwierno- uchylne i uchylne jedno i dwudzielne) z zestawem 2-szybowym o współczynniku przenikania ciepła U okna <= 1,3 W/ m2*K, około 95 m2); - demontaż istniejących drzwi zewnętrznych na drzwi stalowe zewnętrzne docieplane w kolorze brązowym o profilu ciepłym wyposażonych w system dwu-zamkowy, skrzydła zamocowane na 3 zawiasach- 9 szt. (około 30,0 m2);. Ponadto 6 szt. drzwi wyposażonych w samozamykacz; - częściowe zamurowanie otworów o powierzchni do 1,5 m2 (około 10 m2); - kompleksowa obróbka okien i drzwi na gotowo. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10), rysunkami (załącznik nr 11) oraz informacją BIOZ (załącznik nr 12). Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą opisu/specyfikacji technicznej planowanych do zastosowania materiałów równoważnych zawierającego parametry świadczące o równoważności. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 3.1. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć (zlecić) podwykonawcom części opisanego w pkt 3 zamówienia, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.2. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o wykonanie robót z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu wraz częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie nie zgłosi sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 4. Warunki wykonawstwa: 4.1. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego. 4.2. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez przedstawiciela Wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 4.3. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu opłaconą Polisę ubezpieczeniową z tytułu Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość przedmiotu zamówienia określona w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.lubawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach