Przetargi.pl
wymiana stolarki drewnianej okiennej

Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 50-233 Wrocław, ul. Ołbińska 32
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7984647, 7984600 , fax. 071 3293689
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
    ul. Ołbińska 32 32
    50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7984647, 7984600, fax. 071 3293689
    REGON: 93085612600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-msw.pnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZOZ MSWIA we Wrocławiu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki drewnianej okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki drewnianej na okna PCV w budynku Przychodni ZOZ MSWiA w Wałbrzychu przy ul. Granicznej 1 o łącznej powierzchni 179.65 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 6.1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.1.4Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 6.2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 6.2.1nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych , 6.2.2podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 Prawa zamówień publicznych , 6.2.3 Odrzucenie oferty wykonawcy - art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych 6.2.4. udzielą co najmniej sześcioletniej gwarancji na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7,1 dane wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ, 7,2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ, 7.3 oferta -załącznik do SIWZ nr 2 7.4 zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 1 do SIWZ 7.5 aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.6 aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.7 zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas udzielenia gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-msw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach