Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku B-9 przy ul. Łukasiewicza 7/9 we Wrocławiu, z wyłączeniem fazy D i H oraz windy i robót branży budowlanej dla fazy G.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku B-9 przy ul. Łukasiewicza 7/9 we Wrocławiu, z wyłączeniem fazy D i H oraz windy i robót branży budowlanej dla fazy G.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku B-9 przy ul. Łukasiewicza 7/9 we Wrocławiu, z wyłączeniem fazy D i H oraz windy i robót branży budowlanej dla fazy G. Przedmiot zamówienia, zgodnie z oznaczeniami projektu wykonawczego, obejmuje wykonanie prac remontowych fazy FAZA A, B, C - HALA PARTER oraz E, F, G - BIUROWIEC budynku B-9 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Łukasiewicza 7/9 we Wrocławiu. Zamawiający przekazuje projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na całość inwestycji (obejmującą FAZY A - FAZY H). Zakres robót do wykonania w ramach tego zamówienia określony jest w przedmiarach robót etapu FAZY A, B, C, E, F, G (z wyłączeniem windy i robót branży budowlanej) Wykonawca po zakończeniu procedury przetargowej i podpisaniu umowy, jest zobowiązany rozpocząć prace budowlane od fazy E, F i G. Zamawiający informuje o zakresie robót budowlanych FAZY A - FAZY H, które nie są objęte niniejszym postępowaniem: FAZA D - BIUROWIEC 7, 6, 5 PIĘTRO FAZA G - KLATKA SCHODOWA w zakresie robót budowlanych, WINDA FAZA H - ELEWACJA Szczegółowy zakres robót opisują załączniki nr 6 (a-k) do SIWZ: Projekt wykonawczy, STWiOR, przedmiar robót. Zamawiający informuje, że na terenie objętym remontem znajdują się urządzenia stanowiące trwałe wyposażenie hali. Poniżej Zamawiający wskazuje urządzenia, które należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem podczas remontu: Część biurowa Maszyna wytrzymałościowa - pokój 311; Digestorium - pokój 210; Dwie szlifierki - pokój 111; Dwie maszyny wytrzymałościowe - Pokój 409 B9. Hale Hala parter Plastomer - nie może zostać przesunięty do innego pomieszczenia na czas remontu, ale można go podnieść; Piec próżniowy - można przesunąć; Urządzenia, które mają własny fundament i muszą pozostać nieruszone Walcarka; Prasa śrubowa; Prasy mimośrodowa szt. 2; Prasy hydrauliczne szt. 3; Podnośnik. Hala I piętro 2.1. Zgrzewalnia: - zgrzewarka tarciowa. 2.2. Natryskiwanie - zestaw plazmowy Plance; - zasilanie do plazmotronu; - komora do natryskiwania; - tokarka - obrotnik. 2.3. Warsztat - tokarki - 2 szt. Frezarki - 2 szt. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Faza E, F i G - do 20 tygodni od daty zawarcia umowy; Faza A, B i C - termin rozpoczęcia prac - 8 tygodni od daty zawarcia umowy. Czas trwania robót budowlanych objętych fazą A, B, C - 20 tygodni od daty rozpoczęcia prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 180.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na remoncie i przebudowie obiektów użyteczności publicznej o wartości min 5 mln brutto każda z robót budowlanych. 3. DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA LUB POSIADAJĄ PISEMNE ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO UDOSTĘPNIENIA OSÓB ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj. wskażą 1) Osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (TJ Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności: osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót sanitarnych c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych w/w osoby posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadają odpowiednie niezbędne doświadczenie, tj.: kierownik budowy - posiadający min. 10-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty wydania uprawnień budowlanych) kierownik robót sanitarnych i elektrycznych - posiadający min. 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty wydania uprawnień budowlanych) 4. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 3 i załącznik nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 2 i 4, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) pkt 3, o którym mowa powyżej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. c)Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2-4, 6, 8-9 niniejszego rozdziału są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach