Przetargi.pl
Wymiana stolarki budowlanej drewnianej w budynku użytkowym przy ul. Rynek 25 we Wrocławiu, w systemie projektuj - buduj. ZZK-WP/3400/91/16

Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-111 Wrocław, ul. Św. Elżbiety 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
    ul. Św. Elżbiety 3 3
    50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
    REGON: 93267144800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl, www.zzk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki budowlanej drewnianej w budynku użytkowym przy ul. Rynek 25 we Wrocławiu, w systemie projektuj - buduj. ZZK-WP/3400/91/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje m. in.: 1) konsultacje z Zamawiającym, 2) sporządzenie dokumentacji projektowej na podstawie wytycznych Miejskiego Konserwatora Zabytków (dalej: MKZ) i programu funkcjonalno - użytkowego (dalej: pfu), 3) uzyskanie wymaganych przepisami prawa opinii, sprawdzeń i zatwierdzeń dokumentacji projektowej, 4) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę oraz pozwolenia konserwatorskiego, 5) wymianę okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, 6) wymianę okien połaciowych, 7) wymianę drzwi wejściowych do budynku, 8) obróbki tynkarskie od zewnątrz i od wewnątrz powierzchni ścian i ościeży w obrębie wymienianej stolarki, 9) wykonanie powłok malarskich od zewnątrz i od wewnątrz powierzchni ścian i ościeży w obrębie wymienianej stolarki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zzk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach