Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego i instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym przy ul. Ludowej 72 w Żarach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Zakopiańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 791 469 , fax. 684 539 004
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Zakopiańska 7
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 791 469, fax. 684 539 004
    REGON: 80156576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego i instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym przy ul. Ludowej 72 w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie pokrycia dachowego i instalacji odgromowej wraz z robotami dekarsko – blacharskimi, murowymi i tynkarskimi na budynku mieszkalnym przy ul. Ludowej 72 w Żarach. Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego papowego , - rozebranie rynien dachowych, - rozebranie rur spustowych, - rozebranie pasów nadrynnowych, - rozebranie gontów bitumicznych, - demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej, - uzupełnienie ubytków szlichty betonowej stropodachu, - skucie i uzupełnienie odspojonych tynków na ścianach kominowych, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - pokrycie daszku gontami papowymi, - wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - obróbka wyłazów dachowych – 1 szt., - wywóz i utylizacja gruzu zmieszango i materiałów z rozbiórki. Nowe pokrycie dachowe należy wykonać z dwóch warstw papy: podkładowej SBS zgrzewalnej modyfikowanej na włókninie poliestrowej o gr. 4,2 mm oraz wierzchniego krycia SBS na włókninie poliestrowej o gr. 5,6 mm. Rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy tytan- cynk o gr. 0,6 mm. Pasy nadrynnowe należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 0,50-0,55 mm. Obiekt, na którym będą prowadzone prace to budynek wielorodzinny o trzech kondygnacjach naziemnych, niepodpiwniczony. Obiekt zlokalizowany jest w północno-zachodniej części miasta, obręb 1, działka nr 18/10. Zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie. Nie przewiduje się wyłączenia z użytkowania lokali znajdujących się w budynku na czas prowadzenia wymiany pokrycia dachowego. Zakres prac objętych zadaniem, określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiar jest dokumentem pomocniczym, nie będzie stanowił podstawy rozliczenia, nie zwalnia Wykonawcy z samodzielnego określenia zakresu koniecznych robót mających na celu prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający ustala, iż wynagrodzenie wykonawcy za wykonany remont dachu jest wynagrodzeniem ryczałtowym tj. w szczególności Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie mógł przewidzieć rozmiaru oraz kosztów prac. Wynagrodzenie to nie ulega zmianie i obejmuje wszelkie koszty robót i materiałów także tych niewyspecyfikowanych w dokumentach przetargowych, a niezbędnych do wykonania całości prac objętych niniejszą umową w sposób zgodny z wymogami sztuki budowlanej oraz przepisami obowiązującego prawa budowlanego. 2. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zgodnie z art. 38 ust. 1 Pzp, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Wszelkie zapytania winny być złożone w formie pisemnej do Zamawiającego. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 4. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. 5. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia zostały zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. Poz.701, 730 z późn.zm.). 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz z zasadami sztuki budowlanej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach