Przetargi.pl
Wymiana odcinków sieci wodociągowych cementowo - azbestowych w sołectwie Pławniowice - ul. Boczna, Cicha, Prosta, Wąska, Nowa, Polna

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 32
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2303263 w. 24 , fax. 0-32 2303263
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu
    ul. Gliwicka 32 32
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0-32 2303263 w. 24, fax. 0-32 2303263
    REGON: 27670905500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zb.rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana odcinków sieci wodociągowych cementowo - azbestowych w sołectwie Pławniowice - ul. Boczna, Cicha, Prosta, Wąska, Nowa, Polna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie odcinków sieci wodociągowej, w zakres robót wchodzi m.in.: a) wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych w ilości 2025 mb b) przewierty pod drogami w ilości 2025 mb c) budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 110 w ilości 2025 m d) montaż hydrantów p.poż podziemnych fi 80 - mm w ilości 13 szt. e) wykonanie dezynfekcji budowlanej sieci, płukanie sieci oraz próby szczelności - 1 kpl. f) roboty geodezyjne podwykonawcze g) nadzory nad istniejącym uzbrojeniem. 1.2 Zakres robót należy wykonać zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3 Przedstawione ww. dokumenty wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przypadkowe ze względu na zasadach ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. Z 2013r. Poz. 907 z późn. zm.), zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnych wymaganych uzgodnień. 1.4 Wykonawca ponosi koszty nadzorów specjalistycznych i obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne w Starostwie Powiatowym w Gliwicach oraz Wykonawca ponosi koszty nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez kierownika budowy. 1.5 Wykonawca przedłoży do zatwierdzenia projekt zmiany organizacji ruchu do właściwego zarządcy danej drogi na czas wykonywania robót wraz z uwzględnieniem wynikających z niego prac, na własny koszt. 1.6 Wykonawca zabezpieczy teren budowy na własny koszt. 1.7 Wykonawca uzgodni z zarządcą drogi, umieszczanie urządzenia wodociągowego w pasie drogowym, na własny koszt oraz zawiadomi o realizacji wykonywanych robót z zarządców sieci uzbrojenia terenu zgodnie z wymogami zapisanymi w protokole posiedzenia zespołu ds. koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z dnia 10.09.2013r. (wniosek nr 751-2013) 1.8 Wykonawca po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego będzie zobowiązany do występowania w imieniu Zamawiającego we wszystkich sprawach urzędowych i formalnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności, zgłoszenia umieszczenia urządzenia w pasie drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy pzp. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZBGKiM Rudziniec 22 8454 1024 2082 0036 2690 0001 Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w Kasie Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zb.rudziniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach