Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
- Data zamieszczenia: 2015-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
ul. Powstańców Warszawy 12 12
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
REGON: 00017490000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej w dwóch mieszkaniach (nr 44 i 101) w Domu Asystenta Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza w Rzeszowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie istniejących instalacji elektrycznych do użytkowanego w mieszkaniach sprzętu gospodarstwa domowego i do aktualnych przepisów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej. 2. Zakres robót: - Demontaż tablic bezpiecznikowych wraz z licznikami analogowymi, zlokalizowanymi w mieszkaniach, - Wymiana 1-faz. instalacji elektrycznych w mieszkaniach, - Montaż obwodu siłowego w mieszkaniach z zasilaniem 3-faz., - Montaż tablic mieszkaniowych TM, - Roboty budowlane towarzyszące montażowi rozdzielni pomiarowych i wymianie instalacji elektrycznych. 3. Podstawa opracowania oferty. Podstawą opracowania oferty jest dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót załączone do SIWZ jako Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty. 4. Sposób obliczenia ceny. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji przetargowej, uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ oraz wyjaśnienia udzielone w trybie art.38 Ustawy PZP. Musi także uwzględniać wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania, z uwzględnieniem organizacji prac w czynnym obiekcie, ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia od przejęcia placu budowy aż do przekazania obiektu Użytkownikowi. Cena obliczona w ten sposób będzie miała charakter ryczałtowy. 5. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 6. Zgodnie z § 10 wzoru umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 50 000,00 zł przez cały czas trwania niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowo-budowlane w Nadleśnictwie Jarosław
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku Nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
Dodano: 2016-07-20 - Remont i konserwacja obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu Gminy Miejskiej Jarosław
Dodano: 2016-07-19 - Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-18 - Remont budynku Nr 5 - ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. Sprawa Nr ZP/34/2016
Dodano: 2016-07-15 - Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach nr 97 i nr 123 w Żurawicy. ZP/36/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego w Tarnowcu
Dodano: 2016-07-14 - Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016
Dodano: 2016-07-14 - Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2016-07-13