Przetargi.pl
Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON - jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: Budynek nr 1, ul. Lwowska 5, 35-922 Rzeszów: - przeznaczenie: koszarowo-sztabowy, - konstrukcja budynku: murowana, - pow. użytkowa: 3009 m2, - pow. pozostała (klatki, umywalnie, WC): 1404 m2, - kubatura zewnętrzna całkowita: 23 769 m3, - kubatura nadziemna: 22 882 m3, - kubatura podziemna (piwnic): 887 m3, - kondygnacje: piwnice, parter, I piętro, II piętro. Przedmiotowy budynek Nr 1 wybudowany został w 1951r., usytuowany w kompleksie wojskowym przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Jest budynkiem wolnostojącym, piętrowym, częściowo podpiwniczonym, murowanym systemem tradycyjnym. W budynku brak instalacji hydrantowej. Budynek zakwalifikowany jest do kategorii zagrożenia ludzi ZLV i ZLIII. Stan wymagany: wydzielenie stref pożarowych w budynku i oddzielenie ich drzwiami o odpowiedniej klasie odporności ogniowej, wydzielenie klatek schodowych od pozostałych pomieszczeń, przebudowa klatki schodowej w części koszarowej, przebudowa ścian oddzielających pomieszczenia i strefy, wykonanie nowych otworów drzwiowych, montaż instalacji sygnalizacji pożaru oraz systemu oddymiania klatek schodowych, przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej polegająca na rozdziale instalacji na gospodarczą i hydrantową, montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych, oświetlenia dodatkowego przeszkodowego oraz oświetlenia dodatkowego kierunkowego (podświetlane piktogramy ewakuacyjne), wykonanie sygnalizacji pożaru dla części budynku zakwalifikowanej do ZLV, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej przy wydzieleniu stref pożarowych oraz klatek schodowych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej dla pomieszczeń tego wymagających, wydzielenie korytarzy długości dojścia do 50m drzwiami i ściankami dymoszczelnymi. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. Zakres robót obejmuje między innymi: ROBOTY BUDOWLANE: wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, wycięcie otworów w dachu skośnym pod klapy dymowe z wykończeniem obrzeży i przygotowaniem pod montaż klap, wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych - przebicie ściany oddzielającej strefy, wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych - otwory pod kratki nawiewne przy WC, poszerzenie otworów w ścianach z cegieł pod montaż nowej stolarki + wykucie pod próg, demontaż okładziny schodów wewnętrznych (lastriko), roboty rozbiórkowe schodów zewnętrznych (do części koszarowej i sztabowej), rozebranie ścianek z luksferów, montaż stolarki okiennej aluminiowej EI30 z automatyką napowietrzania (O1, O2), montaż stolarki okiennej aluminiowej EI30 (O3, Ow1), montaż klap dymowych ze sterowaniem, montaż ścianek aluminiowych oszklonych EI30 (S1, S2, S3, S4), montaż stolarki drzwiowej aluminiowej EI30, oszklonej (D1, D3, D5, D6, D9), montaż stolarki drzwiowej aluminiowej, oszklonej, dymoszczelnej (D11), montaż stolarki drzwiowej, pełnej, EI30, drewniane, płycinowe (D2, D4, D10), montaż stolarki drzwiowej aluminiowej EI30, pełnej (D8), montaż stolarki drzwiowej, pełnej, EI60 (D7), montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, aluminiowej, przeszklonej (Dz1, Dz2), montaż podokienników, przemurowanie ścianek z cegieł, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów bloczkami z betonu komórkowego, wykonanie przesklepień otworów ściennych, montaż belek stalowych, obmurowanie końców belek stalowych, montaż siatki tynkarskiej oraz roboty budowlane związane z uzupełnieniem tynków, gruntowanie podłoży, malowanie farbami wewnętrznych tynków (farby emulsyjne i wodoodporne), naprawa istniejących schodów wewnętrznych, wykonanie okładziny schodów z płytek antypoślizgowych, wykonanie cokolików na schodach, wykonanie posadzek korytarzy z płytek, wykonanie balustrady, obsadzenie kratek wentylacyjnych pęczniejących z wykończeniem otworów, uzupełnienie posadzki w miejscach wymiany stolarki drzwiowej z dostosowaniem do materiału zastosowanego w danym pomieszczeniu, wykonanie schodów zewnętrznych z kostki betonowej na posypce piaskowej, montaż balustrady. ROBOTY SANITARNE: montaż instalacji hydrantowej w całym budynku z rur stalowych ocynkowanych, przebicie otworów w ścianach i stropach, montaż przejść instalacji przez ściany i stropy w tulejach ochronnych, montaż szafek hydrantowych wyposażonych w: zawór hydrantowy DN25, wąż o dłg. 30,0m, prądownicę, montaż izolacji na instalacji hydrantowej, montaż armatury wodociągowej, wykonanie prób szczelności i płukania instalacji, badanie wydajności hydrantów. ROBOTY ELEKTRYCZNE: montaż oświetlenia ewakuacyjnego dla części administracyjnej budynku (wykucie bruzd dla przewodów, zaprawienie bruzd, przebicie otworów w ścianach i stropach, montaż przewodów, montaż puszek, montaż odgałęźników bryzgoszczelnych), montaż opraw oświetleniowych, aparatów elektrycznych - część administracyjna budynku, montaż tablicy rozdzielczej - część administracyjna budynku, montaż oświetlenia ewakuacyjnego dla części koszarowej budynku (wykucie bruzd dla przewodów, zaprawienie bruzd, przebicie otworów w ścianach i stropach, montaż przewodów, montaż puszek, montaż odgałęźników bryzgoszczelnych), montaż opraw oświetleniowych, aparatów elektrycznych - część koszarowa budynku, montaż tablicy rozdzielczej - część koszarowa budynku, wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych dla części administracyjnej i koszarowej budynku, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru dla części koszarowej budynku, wykonanie zasilania elektrycznego do zaworów elektromagnetycznych, wykonanie pomiarów elektrycznych. UWAGA: 1) Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna - rysunki i opis). 2) Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 3) Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 4) W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 5) Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 6) Po wykonaniu robót remontowych należy sporządzić dokumentację powykonawczą. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par. 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne.8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/36/2016 , NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja powyżej 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach