Przetargi.pl
Remont budynku Nr 5 - ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. Sprawa Nr ZP/34/2016

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Nr 5 - ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. Sprawa Nr ZP/34/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka przedmiotu zamówienia: W 2014 r. został wykonany remont (I etap) w celu dostosowania budynku Nr 5 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych polegający na zapewnieniu wymaganej długości dojść ewakuacyjnych: wydzielono klatkę schodową jako odrębną strefę pożarową i zamontowano w stropodachu klatki klapy dymowe oraz instalację oddymiającą, poszerzono otwory drzwiowe w stanowiące wyjścia z pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi na drogi ewakuacyjne (korytarze) oraz wymieniono na poszczególnych kondygnacjach drzwi, wykonano instalację hydrantową. Obecnie celem remontu jest dostosowanie budynku do obowiązujących warunków technicznych jakim powinny odpowiadać pomieszczenia pod względem użytkowania, warunków higieniczno-sanitarnych, warunków przeciwpożarowych, ochrony środowiska, oszczędności energii i izolacyjności cieplnej wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie przystosowania do wymagań standardów technicznych socjalno-bytowych i estetycznych. W celu dostosowania budynku Nr 5 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych należy wykonać II etap robót budowlanych (I etap wykonano w 2014r.) Część elementów obiektu nie spełnia współczesnych standardów użytkowych pod względem socjalno-bytowym i estetycznym. W celu dostosowania do potrzeb użytkownika i zwiększenia funkcjonalności budynku niezbędne jest przeprowadzenie między innymi n/w robót (zgodnie z dokumentacją techniczną): Parter: Przystosowanie pomieszczeń na pomieszczenia rekreacji sportowej. W tym celu należy powiększyć pomieszczenia przez wyburzenie ścian działowych między pomieszczeniami. Istniejące węzły sanitarno - higieniczne przebudować i zmodernizować zgodnie z obowiązującymi przepisami. W lewym skrzydle kondygnacji (w stosunku do wejścia głównego) są dwa sanitariaty, które należy przebudować. Jeden sanitariat będzie przystosowany dla kobiet, drugi dla mężczyzn. W prawym skrzydle (w stosunku do wejścia głównego) - sanitariaty przebudować. I piętro: Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb koszarowo-biurowych pododdziału zawodowego poprzez wyburzenie niektórych ścianek i wymurowanie nowych. Dostosowanie pomieszczenia Nr103 na pododdziałowy magazyn broni - zabezpieczyć zgodnie z wymogami zawartymi w Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych sygn. OIN 5/2011 i Normą Obronną NO-04-A004-8. Istniejące węzły sanitarno-higieniczne przebudować i zmodernizować zgodnie z obowiązującymi przepisami. Węzeł sanitarny w lewym skrzydle (w stosunku do wejścia głównego) należy przystosować dla kobiet. W prawym skrzydle (w stosunku do wejścia głównego) sanitariaty przebudować na potrzeby mężczyzn. W sanitariatach konieczne jest wyrównanie poziomu posadzki. II piętro: Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb koszarowo-biurowych pododdziału zawodowego poprzez wyburzenie niektórych ścianek i wymurowanie nowych. Istniejące węzły sanitarno - higieniczne przebudować i zmodernizować zgodnie z obowiązującymi przepisami. Węzeł sanitarny w lewym skrzydle (w stosunku do wejścia głównego) należy przystosować dla kobiet. W prawym skrzydle (w stosunku do wejścia głównego) sanitariaty przebudować na potrzeby mężczyzn. W sanitariatach konieczne jest wyrównanie poziomu posadzki. ZAKRES ROBÓT DLA BUDYNKU NR 5: Przy własnej wycenie należy ująć następujący zakres robót (poza innymi elementami kosztorysu wynikającymi z inwentaryzacji i dokumentacji projektowej): ROBOTY BUDOWLANE: Zakres robót obejmuje m.in.: dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów i norm, przebudowa ścian ze względu na dostosowanie pomieszczeń do potrzeb- rozebranie ścianek działowych i wymurowanie nowych, zamurowanie niektórych otworów w ścianach, remont posadzek- zerwanie posadzek z masy lastrykowej, rozebranie posadzek z płytek, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wyrównanie poziomów posadzek, ułożenie płytek, cokolików, wyłożenie posadzek wykładzinami z tworzyw sztucznych, wykonanie izolacji podpłytkowej posadzek i ścian w pomieszczeniach, remont ścian i stropów (przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie i dwukrotne malowanie) odbicie tynków, odgrzybienie pomieszczeń parteru, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, wykonanie gładzi dwuwarstwowych i tynków wewnętrznych w pomieszczeniach, zabezpieczenie narożników ścian kątownikami aluminiowymi, ułożenie płytek na ścianach, dwukrotne malowanie farbami, wymiana części stolarki drzwiowej wewnętrznej - wykucie z muru ościeżnic, montaż nadproży prefabrykowanych, montaż drzwi wewnętrznych, remont parapetów okiennych - wykucie z muru podokienników, obsadzenie podokienników z konglomeratu, montaż okien aluminiowych, montaż krat, remont sanitariatów (w tym wykonanie przebudowy węzłów sanitarnych dla potrzeb zakwaterowania kobiet żołnierzy), wyrównanie różnic poziomów posadzki, obudowa szachtów instalacyjnych i instalacji sanitarnych z cegieł oraz płyt g-k, ułożenie systemowych ścianek, ułożenie izolacji cieplnej na stropie poddasza gr.20cm, wykonanie pomostów obsługujących strych, montaż konstrukcji stalowych pod centrale wentylacyjne, montaż krat w oknach, montaż sauny, montaż luster. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. ROBOTY SANITARNE: Zakres robót obejmuje m.in.: Instalacja wod-kan.: zdemontować w całości instalację wodociągową (z wyjątkiem hydrantowej wykonanej w 2014r.) i kanalizację sanitarną - zdemontować rurociągi z uzbrojeniem oraz przybory sanitarne, instalację wodociągową nową wykonać z rur stalowych ocynkowanych (woda zimna) i podwójnie ocynkowanych (woda ciepła i cyrkulacja), całą instalację wodociągową zaizolować, istniejącą instalację hydrantową zaizolować w całości, w każdym pomieszczeniu sanitarnym na rozgałęzieniach instalacji wodociągowej od pionu zamontować zawory odcinające (w celu odcięcia węzła sanitarnego w całości w razie awarii), na podejściach do przyborów instalacji wodociągowej zamontować zawory odcinające umożliwiające dokonanie naprawy armatury bez konieczności odcinania dopływu wody do pozostałych przyborów, zamontować zawory odwadniające w najniższych punktach instalacji wodociągowej, rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych (instalację w bruzdach zaizolować), główne poziomy instalacji wodociągowej prowadzić pod stropem parteru i obudować płytami g-k z miejscem na rewizje przy zaworach odcinających, piony wodociągowe również obudować płytami g-k z miejscem na rewizje, na ostatniej kondygnacji instalację hydrantową podłączyć do płuczek ustępowych aby zapobiec zagniwaniu wody w instalacji, na końcówkach przewodów cyrkulacyjnych zamontować termostatyczne zawory cyrkulacyjne w celu wyregulowania instalacji, zamontować przybory sanitarne i armaturę zgodnie z dokumentacją projektową, wykonać próbę szczelności, płukanie i dezynfekcję instalacji wodociągowej, zamontować zespół wodomierzowy na wejściu przyłącza wody do budynku (zawór odcinający, filtr siatkowy, wodomierz, zawór antyskażeniowy, zawór odcinający, manometry) wg. dokumentacji projektowej, kanalizację sanitarną wykonać w całości z rur PVC, zamontować wpusty kanalizacyjne i odwodnienia liniowe (wszystkie wpusty i odwodnienia liniowe muszą posiadać zasyfonowanie oraz ruszty ze stali nierdzewnej), zamontować wywiewki kanalizacyjne, które wyprowadzić ponad dach budynku, na każdym pionie kanalizacyjnym zamontować czyszczaki, obudować piony wodociągowe i kanalizacji sanitarnej płytami g-k z drzwiczkami na zawory i czyszczaki, wykonać odprowadzenie skroplin poprzez zasyfonowanie z klimatyzatorów i central wentylacyjnych, przejścia instalacji przez ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych, wykonać przejścia ppoż. instalacji w miejscach gdzie wymagają tego przepisy ppoż., przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego wentylacji: zdemontować w całości instalację centralnego ogrzewania (rurociągi, armaturę, grzejniki), instalację centralnego ogrzewania wykonać z rur stalowych, główne poziomy instalacji centralnego ogrzewania prowadzić ze spadkiem pod stropem parteru i obudować płytami g-k z miejscem na rewizje przy zaworach odcinających, instalację c.o. w całości zaizolować pianką poliuretanową z osłoną z folii PVC, nowe piony c.o. wraz z gałązkami do grzejników nie izolować, odtworzyć posadzki w miejscach prowadzenia pionów, przewody c.o. prowadzone na poddaszu owinąć kablem grzejnym, zaizolować wełną mineralną i obudować blachą ocynkowaną, przejścia instalacji przez ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych, istniejące grzejniki członowe żeliwne zamontować ponownie po uprzednim: 2-krotnym płukaniu, piaskowaniu i malowaniu - farba nawierzchniowa musi być odporna na temperaturę 90°C, w korytarzach oraz węzłach sanitarnych zamontować wg. dokumentacji projektowej grzejniki płytowo-konwekcyjne, zamontować armaturę (zawory termostatyczne proste grzejnikowe z nastawą wstępną montowane na zasilaniu, zawory odcinające proste montowane na powrocie, zawory przelotowe, zawory spustowe, głowice termostatyczne zwykłe i antykradzieżowe, automatyczne zawory odpowietrzające, regulatory różnicy ciśnień, zawory trójdrogowe, pompy obiegowe, manometry, termometry), wykonać próby ciśnieniowe szczelności instalacji wewnętrznej c.o., płukanie instalacji c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco bez regulacji, wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do drugiego stopnia czystości, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową, wykonać przejścia ppoż. instalacji w miejscach gdzie wymagają tego przepisy ppoż., roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, uruchomienie instalacji. Instalacja klimatyzacji: roboty instalacyjne rur i armatury, montaż jednostek klimatyzacyjnych, wykonanie izolacji cieplnej przewodów, roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. Wentylacja mechaniczna: montaż central wentylacyjnych, montaż kanałów wentylacyjnych, wykonanie izolacji cieplnej kanałów wentylacyjnych, montaż elementów wentylacyjnych (czerpni ściennych, kratek wentylacyjnych, klap przeciwpożarowych, tłumików akustycznych, przepustnic, króćców amortyzacyjnych, podstaw i wyrzutni dachowych), roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. UWAGA: Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. ROBOTY ELEKTRYCZNE: Należy wykonać instalacje elektryczne zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót obejmuje m.in.: zasilanie budynku Nr 5, linia kablowa zasilająca budynek, wymiana kabla zasilającego budynek polegająca na odkryciu i usunięciu starego kabla typ YAKY 4 x 70mm? i ułożeniu nowego kabla typ YAKY 0,6/1kV 4 x 240mm?. Zakres obejmuje wymianę dwóch odcinków kabla: ze złącza kablowego budynku Nr 12 do złącza kablowego budynku Nr 5, ze złącza kablowego budynku nr 4 do złącza kablowego budynku Nr 5 wg. rys. E13 i opis pkt. 4, instalacja uziemienia ochronnego i połączeń wyrównawczych wg. projektu opis pkt. 5, wymiana złącza kablowego wg. rys. nr E-5 wraz z GLZ 5 x YKXS 150mm? wg. rys. nr E-1, wykonanie rozdzielni głównej RG wg. rys. nr E-5 i opisu pkt.7 pkt. 7.1, ułożenie WLZ-ów 5 x LgY25mm?, wg. pkt.7.2, prefabrykacja i montaż rozdzielni piętrowych RP-2/1 i RP-2/2 wg. rys. nr E-6 - E-11, wykonanie tablic TK0, TK-1 i TK-2 wraz z instalacją zasilania dedykowanego wg. odrębnego opracowania (do wglądu w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości), instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych 230V wg. pkt. 7.5 rys. nr E-1, E-2, E-3, instalacja antenowa wg. opisu pkt.7.6, system CCTV pomieszczeń siłowni wg. opisu pkt. 7.7 i rys. nr E-15 i E-16, instalacje elektryczne - pododdziałowy magazyn broni wg. odrębnego opracowania (do wglądu w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości), pomiary kontrolne, dokumentacja powykonawcza. ROBOTY ZWIĄZANE Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PPOŻ (II ETAP): W 2014r. został wykonany remont (I etap) w celu dostosowania budynku Nr 5 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych polegający na zapewnieniu wymaganej długości dojść ewakuacyjnych: wydzielono klatkę schodową jako odrębną strefę pożarową i zamontowano w stropodachu klatki klapy dymowe oraz instalację oddymiającą, poszerzono otwory drzwiowe w stanowiące wyjścia z pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi na drogi ewakuacyjne (korytarze) oraz wymieniono na poszczególnych kondygnacjach drzwi, wykonano instalację hydrantową. W celu dostosowania budynku Nr 5 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych należy wykonać II etap robót budowlanych polegający na: zamontowaniu instalacji awaryjnego oświetlenia o zwiększonym natężeniu oświetlenia, zamontowaniu przeciwpożarowego wyłącznika prądu, wyposażeniu w system sygnalizacji pożarowej w sposób zapewniający dozorowanie wszystkich dróg ewakuacyjnych w budynku, demontażu istniejących krat na drodze ewakuacyjnej, uzupełnieniu samozamykaczy w drzwiach prowadzących na drogi ewakuacyjne, wykonaniu połączenia komunikacyjnego z głównego wejścia do budynku do pomieszczeń nr 4, 5, 6 i 7 na parterze budynku oraz zamontowaniem w istniejącym otworze pomiędzy pomieszczeniem nr 6 i 8 drzwi przeciwpożarowych EI30. Wiąże się to również z częściowym rozebraniem ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniem nr 8, a hollem klatki schodowej. Roboty budowlane: rozebranie ścianki z cegieł, rozebranie krat stalowych siatkowanych, wymiana posadzki w miejscach wstawienia nowych drzwi i demontażu krat stalowych, wstawienie nowych drzwi, wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną, zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Instalacja oddymiania: sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, montaż inwertorów podtrzymujących, rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, przewody kabelkowe wciągane do rur, przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, przepusty kablowe kasetowe, wykonanie zabezpieczenia istniejących obwodów elektrycznych przechodzących przez ścianki pożarowe. Oświetlenie awaryjne: montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm? w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, oznakowanie wyłącznika p.poż. montaż przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 12,5mm? - przewód YDY 3 x 1,5mm?, przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania, montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe, montaż przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 12,5mm? wciągane do rur, montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, montaż kompaktowej centrali alarmowej, 5 do 8 linii dozorowych, montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, montaż obudów wielkości do 3HE, montaż modułów adresowych sterujących, montaż obudów wielkości do 1HE, montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, uruchomienie i pomiary linii dozorowych adresowych. Przewidywany zakres robót dla budynku nr 5 obejmujący I etap (rok 2016) został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 10 UWAGA: Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna - rysunki i opis). Wszelkie informacje zawierają przedmiary zamieszczone na stronie internetowej na podstawie których można dokonać wyceny robót budowlanych poszczególnych branż. Dokumentacja zastrzeżona dotycząca magazynu broni oraz sieci strukturalnej w budynku dostępna dla uprawnionych osób po podpisaniu umowy. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na w/w budynek posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie zgodnie z uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym do dnia zawarcia umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy Harmonogramem rzeczowo - finansowym przedmiotu umowy sporządzonym na podstawie tabeli elementów robót z oferty. Harmonogram będzie podstawą do płatności faktur oraz bieżącej kontroli terminowości realizacji robót budowlanych. Zmiany harmonogramu rzeczowo- finansowego wymagają formy aneksu. Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu. Po wykonaniu robót remontowych należy sporządzić dokumentację powykonawczą. Wykonanie zamówienia wiązać się będzie z dostępem do informacji, które mają charakter niejawny (klauzula ZASTRZEŻONE). Wykonawca realizujący zamówienie powinien posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228 z późn. zm.), a jego pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, pełniący funkcję kierowników robót branżowych, powinni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Projektu Budowlanego, obejmującego również STWIORB i Rysunki (Załącznik nr 11). Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym sporządzonym na podstawie tabeli elementów robót z oferty. Zamawiający ustala dwa etapy realizacji przedmiotu zamówienia: I etap bieżący rok w wysokości przydzielonego limitu finansowego tj. 700 tys. zł oraz etap II w wysokości limitu finansowego na rok 2017.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/34/2016, NIP Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach